Annons

Tävlingen Avgjord

Produkter
(logga in för att koppla)

Nw2

Avslutat medlemskap
För en tid sedan lade jag upp bilden "Skönheten och Odjuret" och bad medlemmarna gissa åldern och nationaliteten på modellen.

Rätt svar var: 17 år och Indien.

Vinnare av en KODAK 100 VS diafilm blev STINA GULLANDER.

Grattis Stina och lycka till med fotograferandet.

Jag har fått ett flertal mail om denna tävlingen, med önskan om en återkommande sådan varje månad.
Kan tänka mig fortsätta med en tävling varje månad, och har skaffat en sponsor till denna,men jag vill veta övriga medlemmars inställning til detta.

Vad tycker ni andra ? Skall tävlingen fortsätta ?

Sköt om er och ät gele´-hallon /// NIKLAS

Bilagor

• copy of copy of bild 142.jpg
    copy of copy of bild 142.jpg
    3.2 KB · Visningar: 310
Jo varför inte!

Riktigt kul faktiskt.
Tusan att jag inte sett tävlingen innan jag hade garanterat gissat på 17 resp Indien.
Attans

Det är ju kanon med en tävling, för min del får den gärna vara lite kortare. Jag gissade inte eftersom det var så långt fram i tiden och tänkte att det hinner jag med men sen glömdes den bort...

Max en vecka tycker jag men säkert finns det lika många uppfattningar om det som medlemmar på hemsidan...

Var snälla och precisera er!!!

Vem av de bägge modellerna är det som ska se ut som 17???

Jag vet inte riktigt vad en sådan tävling tillför egentligen..men en kul grej är det förstås.

Jag är varken mot eller för. Och en sak till..givetvis hade jag också gissat på 17 år och Indien.. :)

/JP

Jag tycker hon ser ut som en Indiska..men han ser ju ut som 17... *garv*

Ps: Ser ut som 17 = ser ut som gud vet vad..

Obs! Ingen sanning i mitt påstående..bara ett skämt så att ingen tar illa vid sig.

/JP

Jag trodde du hade gjort ditt här på fotosidan Niklas?!

Men va fan, välkommen tillbaks. ;)

//Niklas, för tillfället fullproppad med geléhallon ;)

Hejsan

Ville bara tacka för filmen. Nu ska jag ut å fota fin fina kort. Resultatet lägger jag naturligtvis upp för allmän beskådning på Fotosidan !

mvh/Stina

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar