Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Synpunkter på mitt "skyltfønster"

Produkter
(logga in för att koppla)

Sara-i-Norge

Aktiv medlem
Har gjort om min hemsida helt och hållet www.smilehullet.com

Vill gärna høra era kommentarer på sidan och
før er som orkar kika igenom bilderna blir jag glad att få kritik - passar bilderna som "marknadsføring" eller ska jag sålla mer kritiskt..?

Hemsidan är jätteviktig før att få kunder iaf før min del som inte har studion i centrum och inte har något skyltfønster (skulle tror ca 80% varit inom sidan innan de beställer tid før fotografering)..

Snygg sida.
Länken under Galleri - Ung fungerar ej, annars var det en mycket trevlig och inbjudande sida.Kanske att man skulle vilja kunna se bilderna i lite högre upplösning.

Ulf! Jag är klar øver att man måste ha Flash player før att se bilderna, men har ändå valt att behålla det galleriet... Självklart en nackdel..

Staffan! Tack! Hade helt enkelt glømt att ladda upp ungdomsgalleriet, men nu är det på plats :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar