Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sweden Rock foto

Produkter
(logga in för att koppla)

Stephen E

Aktiv medlem
Hej.
Söker någon Fotograf eller Filmare etc. som skall till Sweden Rock Festival i Sölvesborg den 10-12 juni och vill ge samt få viss assistans vid olika spelningar där. Fotopolare helt enkelt.

Helst någon som skall vara på festivalen samtliga eller ett par dagar.

Jag filmar en dokumentär om nya metallvågen som skall visas på Umeå filmfestival.

Intervjuer med Y&T, Narnia, Beseech m.fl. skall ingå.

Saknar ni logi har jag bokat dubbelrum på Mjällbyhus Hot. i Sölvesborg [225:-/n], 4 km från SRF med festivalbussarna.

Jag skall både filma och fotografera hela torsdag-lördag.

Har ni biljett men inte Fotopass kan jag fixa passet Om ni svarar senast Fredag eftermiddag, 14 Maj, IDAG!!!

Hälsningar
Stephen
ArtGraphics - Filmproduktion

[email protected]

Sweden Rock forts.

Det kan eventuell finnas en fullackreditering(=fribiljett) för alla dagar tillgänglig inför Sweden Rock Festival om intresserade fotografer/filmare hör av sig snarast.

Stephan
ArtGraphics

[email protected]

Hade varit kul om jag vetat tidigare. Kräver en del planering. Vilken nivå på kunskap och utrustning önskas?

Sweden Rock foto forts.

Ju mer fälterfarenhet desto bättre!
Du bör ha filmat några projekt.

DVkameror begagnas + stativ eller steadycam.

Arbetar gärna med filmare som skall bevaka andra band än jag. Eller användning av flera kameravinklar vid filmning av samma band.

Stephan E

[email protected]

Sorry fick tips svara snabbt . Läste inte datum;)

Kom överst på googlesökningar så svarade. Borde kollat datum.. skäms liite..

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar