Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Svart 300d..
- Trådstartare j3n5
- Start datum
homeless clubkid
Aktiv medlem
ah! läckert.
Björn Jansson
Aktiv medlem
Det var inte en minut försent, gilalr inte den silvriga varianten, denna såg riktigt schysst ut!
Undar om EF-S 18-55/3,5-5,6 USM som säljs i Japan någonsin kommer till Europa... Inte dumt med USM...
Inget fel på silverfärgade kameror. Det är väl elegant... jag tycker att en silverfärgad Nikon F3 Titan är ascool...
I en amerikansk mark II broschyr finns en bild på en mark II utan färg - riktigt råhäftig.
Undrar om det är så att kvinnor föredrar eleganta silverfärgade kameror och män tuffare svarta. Även om det är samma modell...
Nya 10D i krom tror jag inte på, men nog kan Canon komma med en mer exklusiv digitalkamera i silver nån dag. Lite som en Leicavariant...
/M
Inget fel på silverfärgade kameror. Det är väl elegant... jag tycker att en silverfärgad Nikon F3 Titan är ascool...
I en amerikansk mark II broschyr finns en bild på en mark II utan färg - riktigt råhäftig.
Undrar om det är så att kvinnor föredrar eleganta silverfärgade kameror och män tuffare svarta. Även om det är samma modell...
Nya 10D i krom tror jag inte på, men nog kan Canon komma med en mer exklusiv digitalkamera i silver nån dag. Lite som en Leicavariant...
/M
daniel1337
Aktiv medlem
de allra bästa kamerorna är ju gråa, silver- eller metallfärgade. se bara på pentax mx, eller hasselblad h1.
joakim_hansson
Aktiv medlem
Hmm man kanske skulle måla sin 10D kanariegul för att störa nån =)