Annons

Svart 300d..

Produkter
(logga in för att koppla)
Härligt! Klart snyggare.
Då kanske det går att hitta en 'gammal sliten' 300D för några tusingar snart. Skulle behöva ett extrahus...

När kommer 10D i silver? Så man kan byta upp sig... Kanske blir det så med redan mångomtalade 10D mk II?

Man kan ju fråga sig hur många som fortfarande skulle vara intresserade om markII var mintblå, chockrosa eller knallröd. :)
Utseendet spelar faktiskt roll, tycker iaf jag.

Undar om EF-S 18-55/3,5-5,6 USM som säljs i Japan någonsin kommer till Europa... Inte dumt med USM...

Inget fel på silverfärgade kameror. Det är väl elegant... jag tycker att en silverfärgad Nikon F3 Titan är ascool...

I en amerikansk mark II broschyr finns en bild på en mark II utan färg - riktigt råhäftig.

Undrar om det är så att kvinnor föredrar eleganta silverfärgade kameror och män tuffare svarta. Även om det är samma modell...

Nya 10D i krom tror jag inte på, men nog kan Canon komma med en mer exklusiv digitalkamera i silver nån dag. Lite som en Leicavariant...

/M

de allra bästa kamerorna är ju gråa, silver- eller metallfärgade. se bara på pentax mx, eller hasselblad h1. ;)

ANNONS