Helgesson
Aktiv medlem
Re: kass sökare på d70?!
Om du inte ens vet om kameran var avstängd "eller nåt"
så är värdet på ditt omdömme tvivelaktigt...
Har aldrig sett eller hört talas om en brusig sökare på en DSLR. Det är ju ingen digital bild du ser i sökaren på en DSLR.
Sökaren på D70 fungerar alldeles utmärkt. Innan jag köpte min D70 så dammsög jag marknaden på DSLR-kameror, och sökaren var knappast något jag reagerade på. Testa igen med en påslagen kamera...en viss skillnad
Elrahir skrev:
Hade aldrig hållit i en D-SLR framtill för några dar sen då jag var nere hos expert och kännde lite på en D70, och jag måste säga att jag blev riktigt BESVIKEN!!
Det första jag reagerade på var att den var så klumpig, det andra att den var så plastig och det tredje, som gjorde att jag aldrig skulle köpa en D70 var att sökaren SÖG så hårt... liten, mörk och brusig... vet inte om det berode på att den var avstängd eller nåt men jag blev riktigt Besviken... Sökaren på 300D känndes bättre, men inte som en 'old classic analog'...
Om du inte ens vet om kameran var avstängd "eller nåt"
så är värdet på ditt omdömme tvivelaktigt...
Har aldrig sett eller hört talas om en brusig sökare på en DSLR. Det är ju ingen digital bild du ser i sökaren på en DSLR.
Sökaren på D70 fungerar alldeles utmärkt. Innan jag köpte min D70 så dammsög jag marknaden på DSLR-kameror, och sökaren var knappast något jag reagerade på. Testa igen med en påslagen kamera...en viss skillnad
Senast ändrad: