gatica
Aktiv medlem
Hade inbrott hs mig igår tråkigt nog. känndes som ett jävla april skämt när polisen ringde. men min kamera utrustning blev stulen bla. de är bra grejjer som jag tror bara dom fotointresserade kan vara nitreserad av. inbrottet skedde i backa i Göteborg. vid 12-16 tiden torsdagen den 1 april.
här kommer det en lista med saker som blev stulna.
canon 5d. en liten men irriterande repa på skärmen vänstra, övre hörnet.
2 st 430EX blixtar
canon 17-40L
sigma 50 1.4
canon 135 2.0L
hade dagen innan pillat lite med kameran och hadde därför satt på en L-bracket på kameran kopplat på en blixyten med hjälp av canons orginal "blixtkabel förlängare" + att mitt 17-40 satt på. nypris på bara de kittet är ju nästan 30 000.
elinchrome blix utlösare en sändare och två mottagare
wacom bambo bräda
ps3 2:a versionen med COD spell inutti, utan kablar
iMac - förra årets modeel. OSX leopard. 26" med 4 gig i ram minnne. och en prossor på 3.06 Ghz
sony syber-shoot. årets modell svart, 8 gigs minnes kort
iPod touch 16 gig medbla spotify i huvudmenyn
iPod nano g 4. rosa
självklart är datorn de jag hällst vill ha tillbaka då jag har över 20 000 bilder. har en backup på bara 70% av dom.
hör gärna av er till mig om ni skulle se något av de här ligga ute på annons någon stans. jag antar attt inte snubbarna visste vad de va för grejjor så de kommer nog säljas billigt.
mitt tele nummer är 0739-400015
HITTELÖN PÅ ALLLT. HÖG HITTELÖN PÅ DATORN!
här kommer det en lista med saker som blev stulna.
canon 5d. en liten men irriterande repa på skärmen vänstra, övre hörnet.
2 st 430EX blixtar
canon 17-40L
sigma 50 1.4
canon 135 2.0L
hade dagen innan pillat lite med kameran och hadde därför satt på en L-bracket på kameran kopplat på en blixyten med hjälp av canons orginal "blixtkabel förlängare" + att mitt 17-40 satt på. nypris på bara de kittet är ju nästan 30 000.
elinchrome blix utlösare en sändare och två mottagare
wacom bambo bräda
ps3 2:a versionen med COD spell inutti, utan kablar
iMac - förra årets modeel. OSX leopard. 26" med 4 gig i ram minnne. och en prossor på 3.06 Ghz
sony syber-shoot. årets modell svart, 8 gigs minnes kort
iPod touch 16 gig medbla spotify i huvudmenyn
iPod nano g 4. rosa
självklart är datorn de jag hällst vill ha tillbaka då jag har över 20 000 bilder. har en backup på bara 70% av dom.
hör gärna av er till mig om ni skulle se något av de här ligga ute på annons någon stans. jag antar attt inte snubbarna visste vad de va för grejjor så de kommer nog säljas billigt.
mitt tele nummer är 0739-400015
HITTELÖN PÅ ALLLT. HÖG HITTELÖN PÅ DATORN!