Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Studiokurs i Växjö!

Produkter
(logga in för att koppla)
Tar med mig en tjej den 20:e för fotografering. kan inte tänka mig att ni inte vill detta, då vi fotat varandra en massa nu ;).

Daniel

macgunde skrev:
Tar med mig en tjej den 20:e för fotografering. kan inte tänka mig att ni inte vill detta, då vi fotat varandra en massa nu ;).

Daniel

Låter som en mycket god idé :)

Funderade faktiskt själv på att lägga ut en blänkare på www.modellbilder.se om att vi har fotokurs på måndagkvällarna.. om någon nu skulle vara intresserad av att bli fotograferad.

Gårdagens foton...
Ett stort tack till min vän Jenny som ställde upp som modell.

För större foton, klicka här!

normal__DSC9469.jpg

normal__DSC9658.jpg

normal__DSC9483.jpg

normal__DSC9577.jpg

normal__DSC9617.jpg

normal__DSC9569.jpg

normal__DSC9639.jpg

normal__DSC9543.jpg

ja det var grymt av henne att ställa upp.
känndes som alla var lite blyga i början, både modell och fotografer.
Favoriten bland mina bilder:
Var det ok att posta här Daniel?

Bilagor

• k2.jpg
    k2.jpg
    34 KB · Visningar: 169
Det var pkej att posta här och på sin egn a portfolio.

Jag tar med hennes kontaktuppgifter på måndag ifall ni behöver få kontakt med henne i ett senare tillfälle.

Hon tackar er som var med och tyckte att det var trevligt :).

Det hon undrade över var ifall ni kunde samla ihop de bästa fotona så hon kunde få dem och kunna printa ut dem själv.

Daniel

Verkligen kul att Jenny kunde ställa upp, vi måste försöka hitta fler modeller, ska höra mej för.

Har allvarliga problem med att posta bilder här men hoppas det funkar nu.

jenny.jpg

Modell

Tjena på er!

Jag har en polare som håller på med Tea kwon do (rättstavat?) som jag har försökt plåta med mindre lyckat resultat.

Finns det något intresse av att jag släpar med mig honom nästa måndag eller senare?
Se om man kan få nått vettigt i studion...

Ha det fint!
Rock on///JL

aj då, lät tråkigt... hoppas du kryar på dig. Jo det blev en del coola picz... laddar upp några imorgon.

låter som ni har kommit igång rätt bra..
nice.. låt nu växjö få ett par vassa fotografer.. =^)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar