Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Studiokurs i Växjö!
- Trådstartare macgunde
- Start datum
D Gulliksson
Aktiv medlem
macgunde skrev:
Tar med mig en tjej den 20:e för fotografering. kan inte tänka mig att ni inte vill detta, då vi fotat varandra en massa nu .
Daniel
Låter som en mycket god idé
Funderade faktiskt själv på att lägga ut en blänkare på www.modellbilder.se om att vi har fotokurs på måndagkvällarna.. om någon nu skulle vara intresserad av att bli fotograferad.
macgunde
Aktiv medlem
Gårdagens foton...
Ett stort tack till min vän Jenny som ställde upp som modell.
För större foton, klicka här!
Ett stort tack till min vän Jenny som ställde upp som modell.
För större foton, klicka här!
Jon Jakobsson
Aktiv medlem
macgunde
Aktiv medlem
Det var pkej att posta här och på sin egn a portfolio.
Jag tar med hennes kontaktuppgifter på måndag ifall ni behöver få kontakt med henne i ett senare tillfälle.
Hon tackar er som var med och tyckte att det var trevligt .
Det hon undrade över var ifall ni kunde samla ihop de bästa fotona så hon kunde få dem och kunna printa ut dem själv.
Daniel
Jag tar med hennes kontaktuppgifter på måndag ifall ni behöver få kontakt med henne i ett senare tillfälle.
Hon tackar er som var med och tyckte att det var trevligt .
Det hon undrade över var ifall ni kunde samla ihop de bästa fotona så hon kunde få dem och kunna printa ut dem själv.
Daniel
ljungdahl
Medlem
Modell
Tjena på er!
Jag har en polare som håller på med Tea kwon do (rättstavat?) som jag har försökt plåta med mindre lyckat resultat.
Finns det något intresse av att jag släpar med mig honom nästa måndag eller senare?
Se om man kan få nått vettigt i studion...
Ha det fint!
Rock on///JL
Tjena på er!
Jag har en polare som håller på med Tea kwon do (rättstavat?) som jag har försökt plåta med mindre lyckat resultat.
Finns det något intresse av att jag släpar med mig honom nästa måndag eller senare?
Se om man kan få nått vettigt i studion...
Ha det fint!
Rock on///JL
Jon Jakobsson
Aktiv medlem
låter skitkul!
Jon Jakobsson
Aktiv medlem
kunde inte komma idag då jag är sjuk, blev det nån kampsportsbilder?
D Gulliksson
Aktiv medlem
Jag skummade igenom bilderna igårkväll när jag kom hem, den enda jag pillade med var denna. Tänkte gå igenom resten av bilderna ikväll.
http://corredanne.riskaka.com/studiofoto/060327/001.jpg
http://corredanne.riskaka.com/studiofoto/060327/001.jpg