Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Studio i Stockholm ?

Produkter
(logga in för att koppla)

Festfotografen

Aktiv medlem
Jag kommer att vara i Stockholm 19-22 oktober och skulle behöva hyra en studio nån dag eller kväll.
Nån som har förslag på nått hyfsat centralt, Behöver inte vara allt för avancerad utrustning

Beror väl på hur budgeten ser ut. Ring och prata med YFO, det lär veta. Tror de har egna dessutom. Fast då pratar vi ju om proffsstudios och priser därefter gissar jag.

www.yfo.se

Mvh
Maverick

Jag hade hoppats å att hitta något relativt billigt.
1500-2000 kr/ dag för en ren studio utan lampor känns en aning överdimensionerat för min del.
YFO har tydligen ingen uthyrningsverksamhet i stockholm

Vad behöver du ha?

Har en studio med ljus å bakgrunder o.s.v. som du kan få hyra för 1300:- / dag + moms.

Hälsningar

Anders

festfotografen skrev:
YFO har tydligen ingen uthyrningsverksamhet i stockholm

YFO studios i Stockholm var tidigare det vanligaste stället att hyra studios för fotografer i Stockholm.

(Heliosvägen 8 i Hammarby hamnen)

Men de kanske inte är under YFO:s regi längre ?

Örjan

Jag har tillgång till ett par olika studios centralt i hufvudstaden (norrmalm), men de är förstås fullt utrustade. Vill du dela med dig av vad du tänkter plåta, hur lång tid, vilken utrustning du behöver etc så ska jag se om det är möjligt och vad det skulle innebära prismässigt. Jag är ju inte ensam om dem.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar