Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Studentlicens Photoshop CS 2

Produkter
(logga in för att koppla)

Johnny fly

Aktiv medlem
Är det någon som vet någon återförsäljare i Sverige, som har Studentlicens på Photoshop CS 2 svensk version. Jag har provat från Adobe nätshop men drog tillbaka beställningen, när inget hade hänt efter 5 veckor. På beställningen stod leveranstid ca 14 dagar. Jag har provar ringa många företag bl. a. Dustin, men ingen har den.
Mvh/Bengt - Åke
 
Johnny fly skrev:
Är det någon som vet någon återförsäljare i Sverige, som har Studentlicens på Photoshop CS 2 svensk version. Jag har provat från Adobe nätshop men drog tillbaka beställningen, när inget hade hänt efter 5 veckor. På beställningen stod leveranstid ca 14 dagar. Jag har provar ringa många företag bl. a. Dustin, men ingen har den.
Mvh/Bengt - Åke

DustinHome borde ha det hemma. Programmet är ju ett vanligt engelskt Photoshop CS2, men sedan skickar man in uppgifterna och får nyckeln. Den så viktiga.
 
Kolla applestore. Se bara till att logga in som student/lärare. Applestore tycker jag själv är väldigt bra, snabb och enkel. De tar SEK 2.490:- för Photoshop och då är det fri leverans. Jag har handlat där fem-sex gånger, alltid smidigt. Som längst tog det tre dagar att få hem grejorna. PH CS2 skall finnas för leverans inom 24 timmar så du kan nog ha det till helgen.

/ Joacim
 
I mitt fall fick jag en speciell version, som var märkt skolor på kartong och education på välkomstbilden när jag startar programmet.
 
Tänk på att den engelska versionen är inte den svenska. ;) Den svenska versionen är dyrare.. Ivf det jag sett..

Hoppas det är den engelska du primärt vill ha!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.