acke
Avslutat medlemskap
Välkommen till STORA BERÖM-TRÅDEN!
Här delar vi ut beröm till aktörer i fotobranschen som löser problem på ett professionellt och kundvänligt sätt: butiker, leverantörer, tillverkare, fotografer, sajter, etc. Endast positiva kommentarer är tillåtna. Kritiska inlägg hör inte hemma här.
Tre enkla regler:
1. Beskriv ett specifikt problem, stort eller litet, nytt eller gammalt, som du har haft med en foto-relaterad produkt eller en tjänst.
2. Beskriv hur leverantören av produkten eller tjänsten löste problemet på ett snyggt sätt.
3. Ge beröm för detta!
Notera: Berömmet måste baseras på en verklig upplevelse och ett verkligt problem. Vi vill höra din personliga berättelse! Allmänt och ospecificerat beröm undanbedes (t.ex. beröm för struntsaker som chokladbitar i paketen från e-handlare).
Jag börjar!
Jag köpte en ny kulled från DEXT i januari 2021. Kulleden fungerade finfint ända tills för en vecka sedan, då låsvredet plötsligt kärvade fast och var omöjligt att rubba med handkraft. Jag skickade ett mejl till DEXT kundtjänst och blev uppringd omgående av en trevlig herre vid namn Niklas. "Inga problem, vi skickar en returfraktsedel och byter ut kulleden!"
24 timmar senare fanns en ny kulled att hämta ut hos mitt lokala postombud.
Bra jobbat, DEXT! Mycket proffsigt, snabbt och kundvänligt bemötande! Nu kan jag fullfölja planerade fotoaktiviteter till helgen.
Här delar vi ut beröm till aktörer i fotobranschen som löser problem på ett professionellt och kundvänligt sätt: butiker, leverantörer, tillverkare, fotografer, sajter, etc. Endast positiva kommentarer är tillåtna. Kritiska inlägg hör inte hemma här.
Tre enkla regler:
1. Beskriv ett specifikt problem, stort eller litet, nytt eller gammalt, som du har haft med en foto-relaterad produkt eller en tjänst.
2. Beskriv hur leverantören av produkten eller tjänsten löste problemet på ett snyggt sätt.
3. Ge beröm för detta!
Notera: Berömmet måste baseras på en verklig upplevelse och ett verkligt problem. Vi vill höra din personliga berättelse! Allmänt och ospecificerat beröm undanbedes (t.ex. beröm för struntsaker som chokladbitar i paketen från e-handlare).
Jag börjar!
Jag köpte en ny kulled från DEXT i januari 2021. Kulleden fungerade finfint ända tills för en vecka sedan, då låsvredet plötsligt kärvade fast och var omöjligt att rubba med handkraft. Jag skickade ett mejl till DEXT kundtjänst och blev uppringd omgående av en trevlig herre vid namn Niklas. "Inga problem, vi skickar en returfraktsedel och byter ut kulleden!"
24 timmar senare fanns en ny kulled att hämta ut hos mitt lokala postombud.
Bra jobbat, DEXT! Mycket proffsigt, snabbt och kundvänligt bemötande! Nu kan jag fullfölja planerade fotoaktiviteter till helgen.
Senast ändrad: