Annons

Stor studio för bilplåtning

Produkter
(logga in för att koppla)

Maverick28

Aktiv medlem
HAr 2 bilar jag skulle vilja behöva plåta.
Eventuellt även en bil med dragbil .

Så.. Någon som har pejl på vart i syb/väst sverige kan man få tag på en studio att låna/hyra för att ta denna typen av bilder.

Jag vet att YFO har haft i gbg men dessa är uppenbarligen nerlagda nu :-(

Så.. Fram med alla ideer...

Kanske har Saab i Vänersborg kvar sin fotostudio.
Där har jag slitit ont många timmar...

Kontakta SAAB.

Jag har ringat in på kartan var studion ligger.

Bilagor

• saab.gif
    saab.gif
    17.4 KB · Visningar: 617
Hummm.... Oki.. Skall kolla... Blir lite full i skratt då plåtningen är för ett banracingteam som kör Saab med stöd av saab :)

Finns den kvar borde dne gå att låna ju ;-)

Om nu SAAB inte har kvar sin studio så hör med killarna på YFO om det ändå inte går att få hyra studion. Såvitt jag vet är lokalerna fortfarande tomma så fastighetsägaren borde ha ett visst intresse av att hyra ut även för korttid.

Vidare finns MTV:s gamla studior i Jonsered (10 min från Gbg) att hyra. Det är mycket bokat av SVT men kanske finns det något ledigt.

Berätta gärna hur det gick med SAAB.

/G

Det löste sig med studio
OBSERVERA... enda analedningen att det löste sig är att Saab sponsrar bilteamet som skall plåtas och är deras huvudsponsor. Ett samtal till teamchefen som sedan ringde rätt person på saab så löste dt sig.
OBS detta är ju ingen studio du normalt kan hyra eller så.... :) Utan det var bara en jävla flax ;-)

Så.. någon gång i juni... Fungerar planeringen så skall vi vara en dag på såtenäs och ta en del bilder med jas och annat i samma veva....

Drygt ett år senare..
hae fel. Saab hyr faktiskt ut sin studio komplett med belysning för vettiga pengar.
Den ligger på 4000 sek för den minsta studion

:)

Så... Vill ni ha tag på kul ställe att plåta stora grejjer på

Angående studion i Vänersborg...

Jag hittade en lapp på mitt skrivbord med ett nummer till ansvarig för studion. Det kanske underlättar för någon som ska fota...

Bengt Dahl: 0521-63894

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar