ANNONS
Annons

Stockholmsträff i favoritrepris?

Produkter
(logga in för att koppla)

amyla

Avslutat medlemskap
Förra träffen var en stor succé och jag tänkte kolla av om någon är intresserad av att se om vi kan upprepa den? Det är väl knappast läge att träffas utomhus som vi gjorde förra gången, men vad sägs om en träff i t.ex. Fjärilshuset? Har hört från pålitlig källa att de har gott fika och om inspiration infinner sig kan vi ju alltid bege oss ut på kollektiv fjärilssafari.

Vad sägs om att träffas kl 11 i caféet lördagen den 12 november? Hoppas på att träffa folket från träffen i våras/somras samt nya roliga kamerainnehavare. Funkar inte dagen tar vi såklart en annan!

(Info om Fjärilshuset: http://www.fjarilshuset.se )

Bahhh.. smärtar mig att erkänna att "08:eek:rna" är mer drivna o öppna för denna typen av saker...
Själv ska jag dra ut o fotta i Göteborgs centrum 23 dec men intresset på fotosidan är minst sagt svalt.. haha.. iof är ju dagen jag valde ganska stressig för alla relations bundna människor... ;)
Jag har tittat på era bilder från förra träffen och ni verkade ha super skoj! Tyvärr åker jag inte upp för enbart några fjärilar men jag är oerhört avis på alal träffar som görs i Uppsala, stockholm, helsingborg och alla andra ställen. Hoppas ni får skoj! :)

Och alla Göteborgare: Dra ut tummen ur **** o fixa en träff! Jag har rendan en träff annonserad på fotosidan! ;)

Lördag 12 november är en perfekt dag för er att träffas där. Då finns nämligen en utställning i caféet med fjärilsbilder. Vernissage kl 14.
Några medlemmar i min fotoklubb Stockholmbild ställer ut, inkl lilla jag.
Bilderna hänger vi nästa vecka så dom finns där på lördagen.

Kalle_B skrev:

Jag har tittat på era bilder från förra träffen och ni verkade ha super skoj! Tyvärr åker jag inte upp för enbart några fjärilar men jag är oerhört avis på alal träffar som görs i Uppsala, stockholm, helsingborg och alla andra ställen. Hoppas ni får skoj! :)

Gör som jag... flytta.. ;)

/malin - som flyttade av flera anledningar än så. =)

amyla skrev:
Förra träffen var en stor succé och jag tänkte kolla av om någon är intresserad av att se om vi kan upprepa den?
...
Ja, det var jättekul, och jag hänger gärna med. Troligtvis följer mina två "modeller" med också, men de gillar både insekter och fika så det blir bara bra.
Kommer det upp en lista som förra gången?

Re: Re: Stockholmsträff i favoritrepris?

Tomasz skrev:
Ja, det var jättekul, och jag hänger gärna med. Troligtvis följer mina två "modeller" med också, men de gillar både insekter och fika så det blir bara bra.
Kommer det upp en lista som förra gången?
Bra idé med lista! Vi börjar här och så fyller andra intresserade på allt eftersom. Sista publicerade lista gäller så om man måste lämna återbud lägger man helt enkelt ut en lista med det egna namnet raderat. Tror ni det kan funka?

Kommer till fototräff i Fjärilshuset den 12 november kl 11:
Amy Lager
Tomas Engström + två

Re: Re: Re: Stockholmsträff i favoritrepris?

amyla skrev:
Bra idé med lista! Vi börjar här och så fyller andra intresserade på allt eftersom. Sista publicerade lista gäller så om man måste lämna återbud lägger man helt enkelt ut en lista med det egna namnet raderat. Tror ni det kan funka?

Amy Lager
Tomas Engström + två

Missade den tidigare "Stockholmsträffen", men har hunnit med ett par utflykter med trevligt folk från fotosidan.se, så som det ser ut just nu så kommer jag dyka upp den 12/11, om jag inte flipprar ur och far iväg på något annat fotoäventyr...

Amy Lager
Tomas Engström + två
Bengt K

Ja, vi är med den här gången också - det var hur kul som helst förra gången och många trevliga människor och goda skratt..

Amy Lager
Tomas Engström + två
Bengt K
Anders Karlsson
Nina Raharijaona

Var inte medlem vid förra tillfället, ser fram emot att träffa fler fotokompisar.

Amy Lager
Tomas Engström + två
Bengt K
Anders Karlsson
Nina Raharijaona
Martin Gunnarson

Var väldigt inställd på att dyka upp på den här träffen/samlingen, men har tyvärr fått förhinder i form av att jag ska ut på ett annat fotoäventyr, till stor del pga av det extremt varm-höstiga vädret.

Hoppas det blir en trevlig samling, och att det kommer en ny i vinter!

/B

Amy Lager
Tomas Engström + två
Anders Karlsson
Nina Raharijaona
Martin Gunnarson

Jag måste avboka tyvärr, helgen har kört ihop sig totalt. Litet pinsamt med tanke på att jag själv föreslog datumet, men livets vägar äro outgrundliga etc. Hoppas jag får en ny chans att träffa er vid ett senare tillfälle.

Tomas Engström + en
Anders Karlsson
Nina Raharijaona
Martin Gunnarson

Dessvärre måste även vi avboka p.g.a. arbete - vi hänger med på nästa grej istället.

Tomas Engström + en
Martin Gunnarson

Det blir ju färre och färre på fototräffen, tråkigt tråkigt.

Just nu är vi tre jag, Thomas + en. Jag är fortfarande med på en träff men med så få personer kanske det är intressentare att ägna sig mer åt fotande. Plats kan vi kan diskutera i så fall.

Thomas, vad tycker du?

*bump*

Jaa, kommer det fler tillfällen? Jag har missat _alla_ tillfällen trots att jag själv varit med och tjatat lite en gång.

Tänker ge mig ut själv på lunchen idag och knäppa lite snöbilder.

Vet att tiden nu inför julen är stressig och det är svårt att hinna med allt, men hojta till om det blir någon 08-träff dessa snövita dagar innan tomten kommer.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar