Annons

Stockholm Varje Torsdag kl 18.00

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag startar vid Hornstulls T-bana

Jag startar vid Hornstull kl 18 ikväll för att försöka hinna provgå lördagens Photo Walk, innan det blir för mörkt. På lördag går solen ned kl 20 (ikväll kl 20.18).

Det blir ändå en timme senare ikväll än det är på lördag, eftersom den riktiga promenaden startar kl 17 och pågår max två timmar till senast kl 19.

Ni som startar vid Medis kanske hinner springa ikapp mig :)
 
Har tandläkarbedövningen släppt och jag kan prata utan att se ut som ett fån så kommer jag till medis. Om det nu är dit alla ska?
 
Sami startar ifrån Hornstull; och eftersom det faktiskt blir mörkare ute nu, så gör jag honom sällskap där borta, så slipper man skynda mellan Medis->Hornstull.
 
Möjligt. Jag vet iaf att den delar sig i tre uppgångar och det finns lite butiker under jord. Det är det jag menar med den stora uppgången. ^^

Nu regnar det, men jag hoppas att det slutar strax. (;

Ja det hoppas jag oxå, jag tänkte ju gå över västerbron om en liten stund :p
 
Första bilden ifrån en dam på söder som har blicken i skyn. Tack för en sjysst runda trots kylan på slutet. Skulle gått med paraplyet lite längre. ^^
 

Bilagor

  • IMG_3694-2.jpg
    IMG_3694-2.jpg
    39.8 KB · Visningar: 295
Jag startar vid Hornstull

...och vi tappra kameramän som promenerade i regnet hittade förstås även Monteliusvägen, vilket blev till ett eget litet äventyr. Där förgyllde bland annat dagboks-Reine från Situation Stockholm vår kväll med sina berättelser.
 

Bilagor

  • Fotosafari2-2251.jpg
    Fotosafari2-2251.jpg
    52.3 KB · Visningar: 291
... och överallt var det trappor. Förutom den här denna lilla paradisväg, som vi tyvärr inte tog.
 

Bilagor

  • IMG_3647.jpg
    IMG_3647.jpg
    48.6 KB · Visningar: 280
Det finns nog förutsättningar för både regn och sol. Vi avvaktar och ser hur det ser ut. Jag kommer troligtvis komma. :)
 
Med tanke på charlieholm's vinnarbild i svenska delen av Scott Kelby Worldwide Photo Walk så ska väl lite regn inte behöva vara en nackdel? ;-)

Tyvärr är jag förhindrad att själv delta idag...
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.