Annons

Stockholm Varje Torsdag kl 18.00

Produkter
(logga in för att koppla)
Och nu min sista bild! Tack återigen för en trevlig kväll dock blev det lite länge med 18-01 men det var roligt!
 

Bilagor

  • dsc_3726.jpg
    dsc_3726.jpg
    93.7 KB · Visningar: 300
Är jag sist ute nu?
Det var riktigt trevligt, jag ser fram emot nästa... vad var det du kallade det, Jimmy - Geek meet? :)
 

Bilagor

  • geekmeet.jpg
    geekmeet.jpg
    93.9 KB · Visningar: 284
Bokstavligt talat skjutet från höften... Jag tittade åt ett annat håll och råkade trycka av, av misstag. Är det fortfarande fotografi om det inte är meningen?
:)
 

Bilagor

  • mc.jpg
    mc.jpg
    83.2 KB · Visningar: 284
Lite OT kanske, men avslutar med en "förklaring" till varför mina bilder dröjde lite :)
 

Bilagor

  • grill.jpg
    grill.jpg
    92.6 KB · Visningar: 459
Torsdag den 17:e

Tjenix.

Skall vi hitta på något kul i morgon?

Exempel 1: Vi drar mot djurgården, sen mot stekarplan vidare ner mot sveavägen och tillbaka mot medis.

Exempel 2: Fridhemsplan samt kungholmen..

Exempel 3: Södertälje?!?! Jag har bil så 4 till får plats..ngn mer??


/ Valle
 
Re: Torsdag den 17:e

CyrusTheVirus skrev:
Tjenix.

Skall vi hitta på något kul i morgon?

Är på jobb i Karlstad, så det får bli nästa vecka för min del. Då hänger jag gärna med på något mer udda ställe, som kontrast till förra veckans turiststråk... :)
 
Re: Re: Torsdag den 17:e

snaxalig skrev:
Kul!
Jag satsar på att hänga med.
// Sami


Shit, jag har fått förhinder ikväll. Och det är faktiskt inte några futtiga regndroppar som stoppar mig, utan en kompis som just fått bebis och ikväll är enda gången under sommaren som jag kan träffa dom.

Ni må tycka att mina prioriteringar är märkliga men så får det bli. Lycka till på er photo shoot så hänger jag på om 14 dar istället. May the force be with you!

:)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.