Annons

Stockholm Varje Torsdag kl 18.00

Produkter
(logga in för att koppla)

CyrusTheVirus

Aktiv medlem
Hej.

Vi träffas varje Torsdag kl 18.00 (väntar 10 min)på Medborgarplatsen. Mötesplatsen är mellan torget och vägen vid småhusen.

Vi är ett gäng hittils på 5-6 personer som träffas men det kommer att ständigt öka.

Vi kan på plats bestämma färdrutten eller om bilar behövs så kanske vi åker iväg. (jag har plats för 4 st).

I denna tråd kan det även skrivas om "mini-träffar".

Info: http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&postid=1163390#post1163390

Mvh

Valle
 
Vänta inte på mig idag, har fått förhinder. Men i framtiden kommer jag hänga på. Nästa torsdag som är jag i stan är om två veckor, alltså den 10:e juli.

Ha't så kul idag så hoppas jag få se lite bilder här sen... :)
 
Aha, jag var på medis men jag hittade inte en kotte, så jag drog vidare själv. Kom nyss hem när jag upptäckte att minneskortet var fullt. Blev en givande kväll ändå i mitt egna tempo. ^^
 
nej, tror det inte var många som kunde idag... själv kommer jag inte kunna nästa torsdag heller :( pga jobb, men veckan efter ska jag ta mig dit. Hoppas du fick några fina bilder dock.

Ingen bra förstaträff för våran grupp dock...
 
Jag bjuder på Kaffe och kaka på Torsdag till den som gissar snabbast på detta:
 

Bilagor

  • img_10.jpg
    img_10.jpg
    57.7 KB · Visningar: 2,402
Helt korrekt...

Var i Uppsala igår och fota lite...bra jido..kaffe och en kokosboll ;)
 

Bilagor

  • img_1.jpg
    img_1.jpg
    57.6 KB · Visningar: 571
Jag dyker nog upp, jag slutar 18 men jag skyndar mig. Jag kommer ringa Jimmy så fort jag lämnar lokalen och kolla status!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.