Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Stockholm torsdag 31 mars - fotokompis?

Produkter
(logga in för att koppla)
jag är glad och lycklig över att få haft en D2x i flera timmar... ;o)

tror kjelle plåtar

Bilagor

• dsc_0106.jpg
    dsc_0106.jpg
    23.7 KB · Visningar: 131
stellan förevigar när jag håller i en 20D för första gången!

Bilagor

• dsc_0120.jpg
    dsc_0120.jpg
    33.5 KB · Visningar: 154
Tack för att ni delade med er av er dag. Som vanligt när jag läser Christels små plumpa bildtexter kommer jag på mig själv att sitta och småskratta lite förnumstigt.

Synd att man har ett arbete som hindrar en att vara med! Verkar som att ni hade en "Canon" dag i storstaden. Men det fanns ingen bild med på HMK och HMD! Hoppas att dyker upp en dag på stan igen och att man har tid då. Självklart kan man ta tag i det på egen hand också.
Ps Christel! Du såg bättre ut i Amelia. Ds

\\Sten

det blir fler tillfällen. ;o)

inför amelias "dåliga sidor"-reportage så fick man ju mejk och hår fixat av makeup-artist... man blir en pingla. ;o)

Estethia skrev:
det blir fler tillfällen. ;o)
Whopee! Jag ska genast gå till hårt arbete med att försämra min arbetsmoral.

inför amelias "dåliga sidor"-reportage så fick man ju mejk och hår fixat av makeup-artist... man blir en pingla. ;o)
Äsch! Christel, du är alltid en pingla.

Apropå HMK och HMD så gick vi innan de anlände (kyrkorna lockade mig och S som synes :) och dessutom är jag inte säker på att jag hade velat bli vittne till när min vän nästan blev krossad under hästen...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar