Annons

Stockholm lördag 2/1 Foto med tema

Produkter
(logga in för att koppla)

Spaceman Spiff

Aktiv medlem
För dem som känner sig pigga och glada och redo för en utmaning finns möjlighet till lite foto med tema lördag den 2/1.

Vi träffas på Medborgarplatsen kl 11.30 (ljus är det ont om, kom i tid) för utdelning av de första ämnena. Efter det får man ca en timme på sig att finna "rätt" bilder till ämnena och ta sig till nästa plats för nya ämnen.
Vad som blir nästa plats, hur många ämnen det blir och så vidare är än så länge inte avklarat men det fixar jag till på lördag. Sannolikt avslutar vi med en fika någon gång mellan 15 och 16 beroende på hur det går.

Vill ni se hur det gick förra gången kommer den länken här... http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?t=114687

Hälsningar

Jon - 073 99 35 018
 
Låter preliminärt trevligt, men jag måste kolla lite annat först, har en grunka som jag har skjutit fram deadline på och det beror på hur get går de närmaste dagarna, vill inte gärna skjuta på det igen mer än tills det blir vardag igen efter nyår.

Hmmm Mackan, hur gick det egentligen sist, det var ju så brådis att redovisa, men sen blev du tyst :)
 
Kul! Är bortrest över nyår men planerar att vara tillbaks på nyårsdan. Om inget oförutsett inträffar dyker jag upp på lördag.

Gott Nytt!
/Per-Erik
 
Hej Jon!

Vilket trevligt initiativ av dig.

Jag ska självklart hänga med. Särskilt som jag missade förra gången då Mackan drog ihop ett likadant.

Gott slut och Gott Nytt till alla, så syns vi nästa år! ;)

Kram Tina
 
Jag kommer nog också kanske! Tobbe: Mejla ditt nummer på fb eller här till mig så jag kan ringa å kolla vart ni e om jag inte hinner me tåget.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.