Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Stockholm Go 080808
- Trådstartare zwc
- Start datum
mikaelsvensson
Aktiv medlem
Två modiga Nord-tjejer (på bilden syns den ena i vänster nederkant) hade gömt sig bakom den här betongklossen i ett ambitiöst försök att överrumpla motståndarna på stigen ovanför. Tyvärr spolierades allt och de blev istället vattenbombade av i princip alla som gick förbi.
Man säger ju ibland att den som ger sig in i leken får leken tåla, men jag måste ju erkänna att jag fick lite dåligt samvete när jag (och några till) bara stor bredvid och fotograferade det hela.
Man säger ju ibland att den som ger sig in i leken får leken tåla, men jag måste ju erkänna att jag fick lite dåligt samvete när jag (och några till) bara stor bredvid och fotograferade det hela.
Bilagor
svartkrabba
Avslutat medlemskap
Riktigt kul var det! Tyvärr blev vi lite ägda..
Blir roligt att se lite bilder, var ju en hel del folk och dugligt med fotografer
Blir roligt att se lite bilder, var ju en hel del folk och dugligt med fotografer
mikaelsvensson
Aktiv medlem
mikaelsvensson
Aktiv medlem
mikaelsvensson
Aktiv medlem
Nord förtjänade ett bättre öde: deras artillerigrupp med jätteslangbellorna var ju bara helt underbara.svartkrabba skrev:
Riktigt kul var det! Tyvärr blev vi lite ägda..
svartkrabba
Avslutat medlemskap
Jo, vi var för utspridda. Slangbellan med hästskit var inte så rolig kanske..