Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Stockholm Go 080808

Produkter
(logga in för att koppla)
Två modiga Nord-tjejer (på bilden syns den ena i vänster nederkant) hade gömt sig bakom den här betongklossen i ett ambitiöst försök att överrumpla motståndarna på stigen ovanför. Tyvärr spolierades allt och de blev istället vattenbombade av i princip alla som gick förbi.

Man säger ju ibland att den som ger sig in i leken får leken tåla, men jag måste ju erkänna att jag fick lite dåligt samvete när jag (och några till) bara stor bredvid och fotograferade det hela.

Bilagor

• ms_080808_1736.jpg
    ms_080808_1736.jpg
    93 KB · Visningar: 127
Riktigt kul var det! Tyvärr blev vi lite ägda..
Blir roligt att se lite bilder, var ju en hel del folk och dugligt med fotografer :)

På tal om modiga soldater så vill jag också ge ett hedersomnämnande till den här killen:

Bilagor

• ms_080808_1750.jpg
    ms_080808_1750.jpg
    81.2 KB · Visningar: 125
Striden pågick inte bara i skogen utan även på ängen nedanför. De blåa gjorde tappert motstånd men var i ett katastrofalt numerärt underläge.

Bilagor

• ms_080808_1794.jpg
    ms_080808_1794.jpg
    62.6 KB · Visningar: 123
Blev tyvärr mycket traskande i skogen som krigsfotograf i syd. Hade hellre sett att dom körde ett större slag på öppet fält.

Syd fular sig...

Bilagor

• _mg_1925.jpg
    _mg_1925.jpg
    84 KB · Visningar: 118
ANNONS
Spara 5000 på Fujifilm GF-objektiv hos Götaplatsens Foto