Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Stockholm eftermiddag 30/12?
- Trådstartare Kijana
- Start datum
Kijana
Aktiv medlem
Usch, det här är väldigt pinsamt för egen del, men det var ju inte den 30:e jag menade, utan den 29:e. Det vill säga samma dag jag väckte frågan.
Så jag har redan varit där, och har till och med kommit hem.
Det är konstigt att när man varit "koncentrerad" på en dag sedan en tid tillbaka, ändå inte när den dagen till slut infaller kan komma ihåg vilket datum det är.
Jättepinsamt.
Men, det kan bli fler försök. Vem vet?
Så jag har redan varit där, och har till och med kommit hem.
Det är konstigt att när man varit "koncentrerad" på en dag sedan en tid tillbaka, ändå inte när den dagen till slut infaller kan komma ihåg vilket datum det är.
Jättepinsamt.
Men, det kan bli fler försök. Vem vet?
jido
Aktiv medlem
Attans, Kenneth! Det blir säkert fler tillfällen så det är bara att säga till.
Eftersom du lämnar walkover trådnappar jag ditt förslag och driver det vidare. Jag tänker gira runt ett par varv i morgon, så om Anna fortfarande är på hugget kan vi väl slå oss samman?
Tid: 12.30
Plats: Medborgarplatsen, uppgången vid kinarestaurangen
Eftersom du lämnar walkover trådnappar jag ditt förslag och driver det vidare. Jag tänker gira runt ett par varv i morgon, så om Anna fortfarande är på hugget kan vi väl slå oss samman?
Tid: 12.30
Plats: Medborgarplatsen, uppgången vid kinarestaurangen
Spaceman Spiff
Aktiv medlem
Det är inte alltid lätt att hålla reda på datumen när det är många lediga dagar. Hoppas du fick en trevlig vistelse i vår stad Kenneth.
Jimmy, jag dyker upp vid 12.30...
/Jon
Jimmy, jag dyker upp vid 12.30...
/Jon
Kijana
Aktiv medlem
Spaceman Spiff skrev:
Hoppas du fick en trevlig vistelse i vår stad Kenneth.
Oh ja! Bara en så'n sak som att jag var och fikade på det legendariska gatufotohaket Puck på Hornsgatan, som jag inte visste var det var längs gatan eller om det verkligen hette Puck eftersom jag inte varit där tidigare.
Men det kan nog ha blivit någon bild värd att jobba vidare med. (Kör svartvitt.)