Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Stockholm eftermiddag 30/12?

Produkter
(logga in för att koppla)

Kijana

Aktiv medlem
Mellanlandar i Stockholm på väg hem i dag, och har givit mig några timmar i huvudsta'n för fotografiska övningar på gator och torg.
Har någon lust att hänga på?

Ring eller sms:a om detta på 070-662 35 04.

Usch, det här är väldigt pinsamt för egen del, men det var ju inte den 30:e jag menade, utan den 29:e. Det vill säga samma dag jag väckte frågan.

Så jag har redan varit där, och har till och med kommit hem.
Det är konstigt att när man varit "koncentrerad" på en dag sedan en tid tillbaka, ändå inte när den dagen till slut infaller kan komma ihåg vilket datum det är.

Jättepinsamt.

Men, det kan bli fler försök. Vem vet?

Attans, Kenneth! Det blir säkert fler tillfällen så det är bara att säga till.

Eftersom du lämnar walkover trådnappar jag ditt förslag och driver det vidare. Jag tänker gira runt ett par varv i morgon, så om Anna fortfarande är på hugget kan vi väl slå oss samman?

Tid: 12.30
Plats: Medborgarplatsen, uppgången vid kinarestaurangen

Det är inte alltid lätt att hålla reda på datumen när det är många lediga dagar. Hoppas du fick en trevlig vistelse i vår stad Kenneth.

Jimmy, jag dyker upp vid 12.30...

/Jon

Nu är jag less på att ligga i soffan med förkylning så jag hakar också på. :eek:)
Kommer med pendeln till södra station kring 12.25-12.30. Sedan ska jag försöka hitta till tunnelbaneuppgången.

Spaceman Spiff skrev:
Hoppas du fick en trevlig vistelse i vår stad Kenneth.

Oh ja! Bara en så'n sak som att jag var och fikade på det legendariska gatufotohaket Puck på Hornsgatan, som jag inte visste var det var längs gatan eller om det verkligen hette Puck eftersom jag inte varit där tidigare.

Men det kan nog ha blivit någon bild värd att jobba vidare med. (Kör svartvitt.)

Lasse dyker som vanligt upp när man som minst anar (eller önskar) det.

Bilagor

• imgp8206.jpg
    imgp8206.jpg
    87.2 KB · Visningar: 271
Provade att slänga in lite skit i förgrunden, men inte fan hjälpte det.

Bilagor

• imgp8190.jpg
    imgp8190.jpg
    67.2 KB · Visningar: 271
Jon vet - precis som alla killar - att när tjejen börjar fixa med håret är hon intresserad.

Bilagor

• imgp8231.jpg
    imgp8231.jpg
    50.9 KB · Visningar: 231
från västerbron igen, den gungar när bilar åker på den så nattfoto med långa slutartider kanske inte blir så skarpa trots stativ och sladdutlösare.

Bilagor

• img_1346-1.jpg
    img_1346-1.jpg
    64 KB · Visningar: 205
Ja, tack för idag! :eek:)
Jägertéet var nog en bra idé, förkylningen känns mycket bättre. :eek:)

Span i skyltfönster till en fotoaffär.

Bilagor

• gf1.jpg
    gf1.jpg
    88.1 KB · Visningar: 205
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar