Annons

Stjärnfilter

Produkter
(logga in för att koppla)

Leif.j

Ny medlem
En kompis rekommenderade att jag skulle skaffa et stjärnfilter eller stjärnlins som han sa, påstod att man kunde få kul effekter av det. Någon som har erfarenhet?

Nä men jag förstår mig inte på folk som är för lata för att inte söka på det mest enklast själva innan dom frågar.

Konstigt att man skall råka på dem först som är ute för att gnälla när man kommer till ett forum. Vad du tycker är mig fullständigt likgiltigt. Hade du hållt dig borta hade aldrig detta tjafs inträffat.
Och hur fan vet du att jag är lat? Aldrig hört talas om att det kan vara intressant och höra andras synpunkter från ett forum där expertisen finns. Men du tycks vara ute efter och gnälla.
Håll dig borta från mig i fortsättningen är du snäll.

Tack för bilderna och undrade om era personliga upplevelser om detta filter. Har sett bilder på nätet
men inte läst så mycket om hur man upplevt filtret personligt. Värt att satsa på, även om det inte kostar så mycket?

Själv skulle jag inte investera i ett sådant filter. Man kan få en liknande effekt genom att ha en liten bländaröppning eller använda Photoshop. Visst är det trevligt med fler prylar i kameraväskan, men hur ofta kommer du fota den typen av bilder? Ett ND-filter, UV-filter eller ett cirkulärt pol-filter skulle jag hellre lägga pengar på.

Tack för bilderna och undrade om era personliga upplevelser om detta filter. Har sett bilder på nätet
men inte läst så mycket om hur man upplevt filtret personligt. Värt att satsa på, även om det inte kostar så mycket?

Jag har ett och min upplevelse är just att det ser sent 80/tidigt 90-tal ut

ANNONS
Spara 5000 på Fujifilm GF-objektiv hos Götaplatsens Foto