Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sthlm ons 11 juli

Produkter
(logga in för att koppla)

jido

Aktiv medlem
Någon som är sugen på att gira runt på stan med kameran i högsta hugg på onsdag efter 18?

/Jimmy

Senast ändrad:
Jösses, det var verkligen ett rungande "nja" från er båda.

Nåja. Jag plockar med kameran i vilket fall i morgon så får vi väl se vad det blir av med det här.

Att bekräfta att närvara vid en eventuell fotografering, utan att veta målet med sagda handling vore helt inkorrekt. Ifall målet går emot eventuella morala och etiska betänkligheter som personen har, kommer man ha ljugit vid eventuell frånvaro.

Mao jag har inget planerat och dyker inget som måste prioriteras över kommer jag =).

Vart skulle en eventuellt möte för fotograferings intresserade ske?

jido skrev:
Jösses, det var verkligen ett rungande "nja" från er båda.

Nåja. Jag plockar med kameran i vilket fall i morgon så får vi väl se vad det blir av med det här.

Vore skoj att veta vart du tänkt röra dig, men ser ut som jag kan. Har kollat runt lite och ser ut som jag slutar vid 17 eller så imorgon så jag borde hinna vart du nu än tänkt köra. Så räkna med mig.

Det mesta går ju att fotografera ingen moral som säger nej här inte :p

He-he

Det är fritt att föreslå mål för vandringen om ni har något på lut. Annars har det ju gått bra hittills att bara lomma runt down town och spana in folket.

Kanske träffas vid slussen?

Det låter väl som en bra plan.
Kanske kan röra oss lite på söder denna gång?

Inte blivit så mycket där faktiskt tycker jag. Visst vi var där lite under festivalen men nja vet inte om det räknas riktigt :p

Jag kommer med om jag hinner in till slussen senast 18:00. Är jag inte där till 18:00 så vänta inte.

//Kjell

Tack för idag, grabbar! Trevligt sällskap som alltid och en rejäl promenad på köpet.

Årstabron var en fin syn ikväll:

Bilagor

• imgp3006.jpg
    imgp3006.jpg
    23.1 KB · Visningar: 144
Och skatarna var på hugget som vanligt i Björns trädgård:

Bilagor

• imgp2950.jpg
    imgp2950.jpg
    39.6 KB · Visningar: 142
För att inte tala om den här snubben. Ganska svårpanorerad:

Bilagor

• imgp3030.jpg
    imgp3030.jpg
    31.6 KB · Visningar: 146
Nu får ni andra lägga upp några bilder. Jag vet att ni fotade ni också ;)

Bilagor

• imgp2990.jpg
    imgp2990.jpg
    53.7 KB · Visningar: 120
Fasiken jimmy, du fick ju bildbevis på det, då får man väl ta och slänga in några bilder da. :)

Bilagor

• dsc_2229.jpg
    dsc_2229.jpg
    87.7 KB · Visningar: 98
Här kommer två brobilder i fast bara reflektionerna av dem.

Bilagor

• dsc_2272.jpg
    dsc_2272.jpg
    76.1 KB · Visningar: 96
Hopp, jag som tänkt lämna det tomt här så får man inte det.

Bilagor

• dsc_2308.jpg
    dsc_2308.jpg
    76.1 KB · Visningar: 96
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar