ANNONS
Annons

Sthlm: fotokompis onsdag den 25 juni.

Produkter
(logga in för att koppla)

jido

Aktiv medlem
Jag tänkte ta en sväng på stan i morgon. Räknar med att dra igång kring lunch från Sergels torg.

Någon som vill göra sällskap?

Bilagor

• 080624_imgp3989.jpg
    080624_imgp3989.jpg
    50.6 KB · Visningar: 367
Vad är det med er, har ni inga jobb längre. ?:)
Hmm fast iof, en snabb lunch o lite foto, kanske.

När jag ändå gått på morgonen och släpat med mig kameran till jobbet, så kan jag ju lika gärna fortsätta på lunchen, jag kan haka på 1-2 timmar.

Jag dyker nog in jag med! Om jag inte försover mig, får lägga mig tidigare... ;)

Bilagor

• fs_dsc4178.jpg
    fs_dsc4178.jpg
    30.5 KB · Visningar: 361
nvrmnd skrev:
Jag dyker nog in jag med! Om jag inte försover mig, får lägga mig tidigare... ;)
- Åk upp och lägg dig på plattan direkt, vetja! Jag väcker dig vid tolvsnåret i morgon ;)

Snyggt måsskott förresten.

Bilagor

• imgp13167.jpg
    imgp13167.jpg
    98.5 KB · Visningar: 352
jido skrev:
- Åk upp och lägg dig på plattan direkt, vetja! Jag väcker dig vid tolvsnåret i morgon ;)

Snyggt måsskott förresten.

Haha, jag får fan göra det!

Det samma! Skön bild du har! Kontrar med min! ;)

Bilagor

• fs_dsc2910.jpg
    fs_dsc2910.jpg
    38.5 KB · Visningar: 354
He-he ... Har du en sån här med? Från idag?

Bilagor

• 080624_imgp4002.jpg
    080624_imgp4002.jpg
    99.1 KB · Visningar: 343
...Släng gärna upp en tråd om ni ska ut igen :)
Själv sitter på jobbet fram till den 4:e. Sen är det semestertider.

Ha det så roligt!

nvrmnd skrev:
Det kommer alltid upp trådar så fort vi går ut! :)
- Precis. Jonathan - sätt en bevakning på Fotokompis så du inte missar något. Ibland finns det framförhållning - andra gånger är det spontana ryck med kort varsel.

Jag nås för övrigt på 070-986547 om det finns någon blyg viol som inte kan tima mötestiden men som vill ansluta senare.

/Jimmy

Bilagor

• imgp2914.jpg
    imgp2914.jpg
    37.8 KB · Visningar: 281
Jag kommer och ska göra mitt bästa med att time:a mötestiden annars ringer jag. Ska förbi några affärer inne i stan först bara så åker in nu men man vet ju aldrig hur mycket kö webhallen har. Den kan ju vara fördjävlig.

Varning för att det är löning idag, det är då det börjas med köbildning på webhallen. ^^

Tack för en sjysst runda idag. Jag börjar bakifrån med en liten pippi som besökte oss uppe på balkongen.

Bilagor

• img_5344.jpg
    img_5344.jpg
    32.3 KB · Visningar: 157
Detta måste även förevigas. Det blir lite david och goliat-tema. Stort stativ vs liten kamera.

Bilagor

• img_5298.jpg
    img_5298.jpg
    55.5 KB · Visningar: 155
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar