Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sthlm: Fotokompis måndag 6/8

Produkter
(logga in för att koppla)

jido

Aktiv medlem
Som rubriken antyder - någon som vill hänga med ut på en sväng idag? Garanterat varmt och soligt, så var beredd på glasspaus.

Korvsugen:

Bilagor

• imgp4271.jpg
    imgp4271.jpg
    79.9 KB · Visningar: 210
Jag har varit ute med grannhunden en sväng... och ja, det är jäääkligt varmt ute. :)

Vilken tid hade du tänkt? Ljuset är stenhårt nu.

Det låter jävligt najs, kom hem i natt ifrån Kreta så jag är fotosugen nu.

Vilken tid?
Jag ska väl antagligen förbi en kusinidag också och gratta honom han fyllde igår när jag inte var hemma. Men någon/några timmar hinner jag nog med.

Jag hade gärna hängt med om det blir lite senare, har fullt upp nu på eftermiddagen. Har inte varit hemma senaste tiden när ni verkar ha varit i farten mest hela tiden (avis).

Vilken tid gäller?

//Henrik

Jaha, hrm ...
Jag flög iväg så snabbt fråm hemmet att jag inte hann se några svar från er. Ledsen för det, alla!

Det blev en långcykeltur idag med Marcus, så några bilder blev det ju (jag räknar med dig, Mackan).
I morgon blir det boule som jag hoppas ni kan hänga med på. Fota eller inte innan dess är upp till var och en. Annars träffas vi där (hoppas jag)

/Jimmy

Trist när det blir sådär. Det hör väl till vanligt folkvett att meddela att man sticker iväg för att göra något annat?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar