Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sthlm: Fotokompis lördag 26 april

Produkter
(logga in för att koppla)
Sans skrev:
Åja, han kan nog ändra sig... han sålde ju sin "gamla Bettan" till mig när han skulle köpa sin K10D! ;o)))

Där ser man :)

Andreas här verkade aningen förvirrad när han frågade om jag sett hans telefon?

Bilagor

• 9622-andreas-i-telef-sv-50k.jpg
    9622-andreas-i-telef-sv-50k.jpg
    29.5 KB · Visningar: 173
Sans skrev:
Åja, han kan nog ändra sig... han sålde ju sin "gamla Bettan" till mig när han skulle köpa sin K10D! ;o)))
Hehe ... Den här bettan säljer jag nog inte i första taget. I alla fall inte innan jag har en ny, yngre modell ;)

Och apropå gamla kameror:

Bilagor

• imgp1263.jpg
    imgp1263.jpg
    90.9 KB · Visningar: 153
jido skrev:
- Så här blev den. Nästa gång ska jag försöka komponera genom att titta i sökaren ;)

Ja, det blev ju riktigt bra! :)

Fast det såg lite fuktigt ut på plattorna, så det hade nog inte varit så smidigt att ligga där inte! ;)

Vad är det för närgräns på den där gluggen egentligen?

nvrmnd skrev:
Ja, det blev ju riktigt bra! :)

Fast det såg lite fuktigt ut på plattorna, så det hade nog inte varit så smidigt att ligga där inte! ;)

Vad är det för närgräns på den där gluggen egentligen?
Närgränsen är runt 14 cm. Bra om man vill närstudera ölflaskor.

Bilagor

• imgp11275.jpg
    imgp11275.jpg
    94.8 KB · Visningar: 137
Apropå måttfullhet - en alkoholfri mö(hippa).

Bilagor

• imgp11272.jpg
    imgp11272.jpg
    91.3 KB · Visningar: 236
jido skrev:
- Ja, hon behövde ju ett bättre hem. Använder du henne något?
Det var ett tag se'n nu faktiskt... men jag har inte haft någon inspiration alls i vinter varken för analogt eller digitalt... fast nu har det vänt så nu vet man aldrig vad som kan hända. Får ta med både "Gamla Bettan" och min nya Holga ut och lufta dem lite när värmen kommer tillbaka. :eek:)

Hej alla fotokompisar från lördags jag vill bara tacka er alla för en bra fotorunda.

mvh/ Ramin

- Vad är det alla sitter och pratar om hela tiden?

Bilagor

• 9538-jimmy-tungan-rätt-i-mun-50k.jpg
    9538-jimmy-tungan-rätt-i-mun-50k.jpg
    49.8 KB · Visningar: 68
ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto