mackan
Aktiv medlem
Sans skrev:
Åja, han kan nog ändra sig... han sålde ju sin "gamla Bettan" till mig när han skulle köpa sin K10D! ;o)))
Där ser man
Andreas här verkade aningen förvirrad när han frågade om jag sett hans telefon?
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sans skrev:
Åja, han kan nog ändra sig... han sålde ju sin "gamla Bettan" till mig när han skulle köpa sin K10D! ;o)))
mackan skrev:
Hehe
- Vad tror du Jimmy, den här måste man ju kunna få en peng för?
Hehe ... Den här bettan säljer jag nog inte i första taget. I alla fall inte innan jag har en ny, yngre modellSans skrev:
- Så här blev den. Nästa gång ska jag försöka komponera genom att titta i sökarennvrmnd skrev:
naturfoto
jido skrev:
- Så här blev den. Nästa gång ska jag försöka komponera genom att titta i sökaren![]()
jido skrev:
- Så här blev den. Nästa gång ska jag försöka komponera genom att titta i sökaren![]()
jido skrev:
HooX skrev:
Vart ju bra även fast du inte krälade ner på backen för att titta i sökaren![]()
jido skrev:
Mackan kopplar in sängkammarblicken:
Närgränsen är runt 14 cm. Bra om man vill närstudera ölflaskor.nvrmnd skrev:
Ja, det blev ju riktigt bra!![]()
Fast det såg lite fuktigt ut på plattorna, så det hade nog inte varit så smidigt att ligga där inte!
Vad är det för närgräns på den där gluggen egentligen?
- Absolut. Efter den här lirarens mindra subtila subtila sätt att visa sitt intresse kändes Mackan som måttfullhetens fader.mohei skrev:
Fungerade den på dig?
- Ja, hon behövde ju ett bättre hem. Använder du henne något?Sans skrev:
Det var ett tag se'n nu faktiskt... men jag har inte haft någon inspiration alls i vinter varken för analogt eller digitalt... fast nu har det vänt så nu vet man aldrig vad som kan hända. Får ta med både "Gamla Bettan" och min nya Holga ut och lufta dem lite när värmen kommer tillbaka.jido skrev:
- Ja, hon behövde ju ett bättre hem. Använder du henne något?
Ramin skrev:
Hej alla fotokompisar från lördags jag vill bara tacka er alla för en bra fotorunda.
mvh/ Ramin
Ramin skrev:
Tyvär, jag kan inte ladda upp bilder för tillfälle jag har ingen data.