Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sthlm: fota på torsdag den 12/6

Produkter
(logga in för att koppla)
Sans skrev:
Jag tycker det är lite av en spökhistorieberättarkänsla i den här bilden. Satt ni och berättade spökhistorier för varandra? :eek:)
- Fasen vet vad pojkarna pysslade med framåt småtimmarna. Tidigare på dagen gjorde vi i alla fall annat. Som här t.ex.: mackans Old Speckled Hen på Tudor Arms.

Bilagor

• imgp13287.jpg
    imgp13287.jpg
    95.6 KB · Visningar: 186
Ja, tack själv alla. Lite snålt med vassa bilder idag för min del tror jag. Dagens ballaste tatueringarna hittade jag i vilket fall på den här donnan.

Bilagor

• imgp13242.jpg
    imgp13242.jpg
    92.1 KB · Visningar: 184
Jo man tackar för dagen som blev jättelång och trevlig!

Här kommer min första exponering

Bilagor

• 3755-i-telef-stureplan-50k.jpg
    3755-i-telef-stureplan-50k.jpg
    48.5 KB · Visningar: 183
Shit vad en del är osäkra
o shit vad folk vill förknippas med materialistisk välfärd i form av kända varumärken
O shit vad alla dessa människor måste inbilla sig att andra bryr sig eller ser och tänker - dra mig baklänges hon har shoppat på NK tänk om en annan kunde göra det då skulle jag säkert få samma status osv... Folk föredrar tom att behålla plastpåsen på från NK när de lämnar över bröllopspresenter Haha!

Så gott folk tänk nu noga på vad alla andra tänker om er och vilka varumärken som kan lyfta er hela vägen genom livet och göra er lyckliga iaf så långt så att ni kan inbilla er det som ju trots allt är det enda som betyder nåt. Ställ bilen och fika på rätt cafe efter shoppingrundan så att andra får chansen verkligen se era påsar. Kul liv :)

Bilagor

• 3816-japan-på-plattan-50k.jpg
    3816-japan-på-plattan-50k.jpg
    46.3 KB · Visningar: 158
Som ni ser va vi alla koncentrerade på samma uppgift...

Bilagor

• dsc01493.jpg
    dsc01493.jpg
    57.6 KB · Visningar: 117
När väl Jimmy råkade missa att kliva in i bild ( tog Jons roll, sa han) fick jag iaf en bild:)

Bilagor

• dsc01409.jpg
    dsc01409.jpg
    52.4 KB · Visningar: 77
mackan skrev:
Shit vad en del är osäkra
o shit vad folk vill förknippas med materialistisk välfärd i form av kända varumärken
O shit vad alla dessa människor måste inbilla sig att andra bryr sig eller ser och tänker - dra mig baklänges hon har shoppat på NK tänk om en annan kunde göra det då skulle jag säkert få samma status osv... Folk föredrar tom att behålla plastpåsen på från NK när de lämnar över bröllopspresenter Haha!

Så gott folk tänk nu noga på vad alla andra tänker om er och vilka varumärken som kan lyfta er hela vägen genom livet och göra er lyckliga iaf så långt så att ni kan inbilla er det som ju trots allt är det enda som betyder nåt. Ställ bilen och fika på rätt cafe efter shoppingrundan så att andra får chansen verkligen se era påsar. Kul liv :)
:eek:)

En fotokompis vräkte ur sig vid ett tillfälle att "det vet man ju vilka som handlar på Lidl och Willys" och personen sa det inte med vänligt tonläge kan jag tillägga. Ja du, tänkte jag... själv gör jag det för jag har inte så mycket pengar att röra mig med och inte har råd med exklusivt kött från tjusiga affärer eller andra svindyra ekologiska varor (även om jag gärna skulle vilja kunna gynna det). Det finns snobbism inom alla möjliga områden i livet - inte bara när det gäller statusprylar. ;o)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar