Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sthlm: fota på torsdag den 12/6

Produkter
(logga in för att koppla)

jido

Aktiv medlem
Så är det. En annan är ju ledig i morgon och då lockar förstås den ädla hobbyn "hänga på stan med kameran i hand".

Någon som är sugen att hänga med? Det blir kick-off vid Östermalmstorg 13.30. Sen går vi dit vinden blåser. Man vet aldrig vad som dyker upp.

Bilagor

• imgp2327.jpg
    imgp2327.jpg
    61.5 KB · Visningar: 409
Nu blir jag så där avis igen. Jag slutar inte förän kl 18.00. Jag ringer då och kollar om du fortfarande är ute...

/Jon

Kan man hänga med som ung nybörjare eller måste man ha fotat i 30 år för att hänga med i snacket? ;)

Osäkert om jag har något jobb imorgon nämligen och då skulle det ju passa bra - om regnet håller sig borta förståss..

svartkrabba skrev:
Kan man hänga med som ung nybörjare eller måste man ha fotat i 30 år för att hänga med i snacket? ;)

Osäkert om jag har något jobb imorgon nämligen och då skulle det ju passa bra - om regnet håller sig borta förståss..
- Jag välkomnar hela spektrat, Adam. Knoddar, silverryggar och alla åldrar där emellan. Kul med lite nya ansikten!

/Jimmy
(som för kännedom i sommar fotat i två år)

Det låter verkligen inte fel. Jag kommer, men inte i tid. Som jag sa på MSN, ringer när jag är redo för att göra stan osäker.

Bra Jimmy, I´m in som det heter på franska! skön bild där och som sagt man vet aldrig vad som händer framför linsen :)

//Mackan

Bilagor

• 3747-blåser-upp-klänningen-besk-50k.jpg
    3747-blåser-upp-klänningen-besk-50k.jpg
    49.8 KB · Visningar: 354
Finfint.

Jag finns på 0703-986547 om någon behöver nå mig.

Bilagor

• imgp7203.jpg
    imgp7203.jpg
    80.7 KB · Visningar: 284
-Yes, we have no bananas
Tack för i dag, nu drar jag till jobbet, hoppas på att få se lite bilder under natten:)

Bilagor

• dsc01413_banana.jpg
    dsc01413_banana.jpg
    51.3 KB · Visningar: 243
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar