Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sthlm: Afterworkfoto den 6 augusti

Produkter
(logga in för att koppla)
vi ser hur många som e på under dagen kvällen här på forumet så bestämmer vi tid å plats så småningom.

Om det nu inte dyker upp något annat som ställer till det i morgon, så vill jag vara med... 17.30 någonstans

\\Sten

Verkar som jag ska fota Uppsala Reggae festival för festivalphoto så nu får vi se om ens jag kan fota imorgon. Mer info inom kort...

Vi hakar på!! Jag och Sara. Vart skall vi ses då?

Vi ska däremot gå runt och fota kring slussen och gamla stan nu på dagen.. börjar runt 12:00-12:30. Så är någon sugen på att haka på lite tidigare så är det bara slå en signal. 076 376 04 09

/Fabbe

Mitt tåg till uppsala drar kl 18:11 så jag hinner upp å hälsa en sväng när jag ändå åker förbi slussen från jobbet innan jag drar till Uppsala Reggae Festival!

Väldigt trevlig promenad vart det, ska försöka lägga upp lite mer bilder i morgon

Bilagor

• 20090806_0165.jpg
    20090806_0165.jpg
    80.8 KB · Visningar: 110
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar