Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sthlm: Afterwork Foto den 26 maj

Produkter
(logga in för att koppla)

jido

Aktiv medlem
Jag tänkte ta mig en vända på stan efter jobbet idag. Någon som vill med och tråla lite stadsmotiv?

Mötesplats: Hötorget vid statyn
Tid: 18.00

/Jimmy

Bilagor

• IMGP13242.jpg
    IMGP13242.jpg
    92.1 KB · Visningar: 210
Det är ett Facebook-gäng som kommer samlas vid slussen kl 18. Leta upp en grupp som heter Fotopromenad i Stockholm på FaceBook.. sen är det bara att hänga på, öppet för alla.

Va? Två gatufotopromenader och jag som ska iväg till Sandemar en sväng och plåta natur. *mutter*

Det är ett Facebook-gäng som kommer samlas vid slussen kl 18. Leta upp en grupp som heter Fotopromenad i Stockholm på FaceBook.. sen är det bara att hänga på, öppet för alla.

- Tack för inbjudan, Olof! Dock är jag rätt trött på Monteliusväg, så jag tror jag håller mig i till ursprungsplanen. Det där glaset framåt kvällen lät dock rimligt så jag kanske slår en signal framåt kvällen ;)

Tack för idag, Maffe!

Regnet hade ju redan börjat när vi träffades, men avtryckarfingret funkade ju ändå;)

Här är Ollie på konserthustrappan:

Bilagor

• 090526_IMGP2582.jpg
    090526_IMGP2582.jpg
    53.9 KB · Visningar: 118
Maffe lyckades få med en servitris i bakgrunden varenda gång min kamera testades:

Bilagor

• 090526_IMGP2600.jpg
    090526_IMGP2600.jpg
    56.1 KB · Visningar: 117
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar