Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Sthlm, 5 mars kl 16.00: Framkallning på KB
- Trådstartare jido
- Start datum
jido
Aktiv medlem
Jag är på
Utfyllnad
- Toppen, Daniel! Då syns vi där om en timme.
jido
Aktiv medlem
Tack för idag, pojkar!
Här kommer några av dagens bilder, de två sista på flyende fot för att inte hinna för sent till KB:
Edit: Nämenhoppsan. Bilderna ser som vanligt lite tilltufsade här. En av bilderna ligger även här, i betydligt vänligare format >>>
Här kommer några av dagens bilder, de två sista på flyende fot för att inte hinna för sent till KB:
Edit: Nämenhoppsan. Bilderna ser som vanligt lite tilltufsade här. En av bilderna ligger även här, i betydligt vänligare format >>>
Bilagor
Soldyrkare
Aktiv medlem
KB, söker jag på nätet står det Smålandsgatan 7, stämmer det? Kanske bra veta till annan gång..
revox
Aktiv medlem
Tack för idag, pojkar!
Tack själv! Var ju ett trevligt ställe!
...och snygga bilder!
(mina hamnade i andra "5:e mars"-tråden)
jido
Aktiv medlem
KB, söker jag på nätet står det Smålandsgatan 7, stämmer det? Kanske bra veta till annan gång..
Stämmer bra det! Runt hörnet från Norrmalms torg. Kul om du dyker upp någon gång!
jido
Aktiv medlem
Jimmy du har nog ett felaktigt objektiv, ser ju förjävligt ut de du fotar
Tack för att du förstår mig, Maffe. Varje bildtagning är en mardröm med det objektivet och jag bävar av ångest när de sen dyker upp på datorskärmen.