Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Sthlm 18 juli: Fotosugen
- Trådstartare jido
- Start datum
mikaelsvensson
Aktiv medlem
Det är ruggigt vad mycket bättre man kan göra en bild mha. alla roliga reglage i råkonverterare och sånt!
jido
Aktiv medlem
Det är ruggigt vad mycket bättre man kan göra en bild mha. alla roliga reglage i råkonverterare och sånt!
- Ja, visst är det? Bra jobbat med dina bilder, Mikael! Jag inkommer snart med några egna alster. Måste bara lista ut hur jag ska behandla bilderna från nya kameran. Knepigt, det här ...
quarc
Aktiv medlem
Kost(igt)foto
Här kommer två bilder till efter lite mer processing i LR (fortfarande baserat på S/V JPG ur kameran (har inte rört råfilerna idag Kanske lite skumma, men just nu de jag är mest nöjd med från dagen.
Här kommer två bilder till efter lite mer processing i LR (fortfarande baserat på S/V JPG ur kameran (har inte rört råfilerna idag Kanske lite skumma, men just nu de jag är mest nöjd med från dagen.
Bilagor
quarc
Aktiv medlem
Avslutar med fem vuxenbilder:
Fina bilder. Ja vi har det lite enklare än på den tiden de fick ägna en vecka i mörkrummet för att få till en bra print Ibland tycker jag det kan bli så att jag lägger mer tid på lite misslyckade bilder, och sedan blir de de bästa... Jag borde lägga mer tid på mina bättre bilder...men det blir sällan så
Kul dag idag. Alltid kul och inspirerande med lite fler fotofolk omkring sig.
mikaelsvensson
Aktiv medlem
Vilken härlig tjej som åker bak på vespan =) Snyggt fångat!HÄr är lite bilder på folk på två hjul.
quarc
Aktiv medlem
- Ja, visst är det? Bra jobbat med dina bilder, Mikael! Jag inkommer snart med några egna alster. Måste bara lista ut hur jag ska behandla bilderna från nya kameran. Knepigt, det här ...
Ser fram mot lite äkta exempel på K-7. Jag skall försöka hålla ut ett par veckor till med att skaffa K-7, men efter att ha hört slutaren blir det kämpigt...
quarc
Aktiv medlem
Vilken härlig tjej som åker bak på vespan =) Snyggt fångat!
Tack för det. Dock är bilden mer soft än planerat. Hennes viftande plus min ej helt perfekta panorering gjorde att jag nog skulle behövt ett steg snabbare slutartid...men man (jag) hinner ju inte fixa sånt. Funkar i alla fall i små format
jido
Aktiv medlem
Ser fram mot lite äkta exempel på K-7. Jag skall försöka hålla ut ett par veckor till med att skaffa K-7, men efter att ha hört slutaren blir det kämpigt...
Det är lite bökigt iom att CS3 inte fattar K-7:ans filer rakt av. Det tar en stund innan jag meckat klart, men jag jobbar på det. Slänger in en hundvalp från idag så länge