Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sthlm 15 juli: Fotokompis fotar blommor & bin

Produkter
(logga in för att koppla)
mohei skrev:
Det går nog buss till Hagaparken. Det är bussarna i innerstan och de södra förorterna som är inställda.
http://www.sl.se/Templates/Article.aspx?id=13076
- Fast på Fjärilshusets webbplats säger dom att man får gå från Solna pendelstation.

Det känns som att Hagaparken blir ett högriskprojekt som kan kosta många dyra semesterminuter. Jag tror på Långholmen där det säkert finns både två- och sexbenta vårtbitare i drivor.

Jag röster tvärt emot Per, jag har inte fått jävlas på länge. Men tror nästan Haga kan vara roligare, för där finns fjärilshuset :)

jag är med på villket som helst Haga eller långolmen,säg bara villken tid vi skall vara där så kommer jag.

Per

Bra.
Vi syns vid glashuset på Odenplan kl 13.00. Nu ska jag mumma mig och fixa käk. Vi syns!

Jaha - tack för idag, pojkar!
Det blev som vanligt ett rafflande äventyr. Särskilt Fjärilshuset var en fest för en macroamatör. Tyvärr var värmen allt annat än festllig, så det var lite svårt att fokusera genom svettdropparna. ;)

Andra höll sig desto coolare:

Bilagor

• 080715_imgp5395.jpg
    080715_imgp5395.jpg
    86.7 KB · Visningar: 173
... för att inte tala om den här slipade naturfotografen:

Bilagor

• 080715_imgp5386.jpg
    080715_imgp5386.jpg
    92.3 KB · Visningar: 176
Nä - man borde tagit skydd i skuggan av de stora blombladen:

Bilagor