Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Sthlm 13 juli: Djurgården
- Trådstartare jido
- Start datum
jido
Aktiv medlem
Trots det pissiga ljuset tänker jag mig att hoppa på 69:ans buss vid sergels torg och bränna ut mot djurgårdsbrunn. Sen kan vi ju masa oss in mot grönan och ta båten över till slussen om vi känner för det.
Vad tycks?
(tror förresten att molnen kommer in under dagen, så det skarpa ljuset slipper vi nog)
Vad tycks?
(tror förresten att molnen kommer in under dagen, så det skarpa ljuset slipper vi nog)
Fabian_
Aktiv medlem
Hmm låter inte helt fel med lite foto imorgon. Fast det som tar emot är att det är ett himla jobb för mig att ta mig in till stan nu eftersom jag håller till ute i skärgården. Tar mig drygt 2 timmar att åka kommunalt in till djurgården. Haha.
Jag ska kika imorgon bitti med bussar osv men det lutar åt att jag hakar på. Kan dock inte lova att det blir prick kl 12 jag dyker upp. Om inte annat kanske du kan skriva ditt mobilnummer här i tråden Jimmy så kan vi synka när jag börjar närma mig mot stan?
Mvh
Fabbe 076 376 04 09
Jag ska kika imorgon bitti med bussar osv men det lutar åt att jag hakar på. Kan dock inte lova att det blir prick kl 12 jag dyker upp. Om inte annat kanske du kan skriva ditt mobilnummer här i tråden Jimmy så kan vi synka när jag börjar närma mig mot stan?
Mvh
Fabbe 076 376 04 09
jido
Aktiv medlem
Hmm låter inte helt fel med lite foto imorgon. Fast det som tar emot är att det är ett himla jobb för mig att ta mig in till stan nu eftersom jag håller till ute i skärgården. Tar mig drygt 2 timmar att åka kommunalt in till djurgården. Haha.
Mvh
Fabbe 076 376 04 09
- 0703-986547. Bara att ringa
(som för övrigt ser en viss ironi i att någon åker från skärgården till djurgården för att fota natur
leoni72
Aktiv medlem
Hej!
Låter jättekul med fotorunda imorn....dock har jag inget macro än men hoppas det är ok att man följer med ändå? Det finns säkert annat än flugor att fota...
Så jag följer med!
Syns imorn vid 12 eller i efterhand. Ringer dig Jimmy om det blir så för att kolla var ni är?
/Tina
Låter jättekul med fotorunda imorn....dock har jag inget macro än men hoppas det är ok att man följer med ändå? Det finns säkert annat än flugor att fota...
Så jag följer med!
Syns imorn vid 12 eller i efterhand. Ringer dig Jimmy om det blir så för att kolla var ni är?
/Tina
jido
Aktiv medlem
Jag tar bilen in då jag har lite annat som ska klaras av lite senare på eftermiddagen. Jag kommer till glashuset klockan 12 och så kan vi åka ut tillsammans kanske?
- Jag väntar på dig. Om någon av er andra räknar med att hinna till tolv får ni meddela mig innan så jag vet. Annars syns vi någonstans på Djurgården
Pyl
Aktiv medlem
- Jag väntar på dig. Om någon av er andra räknar med att hinna till tolv får ni meddela mig innan så jag vet. Annars syns vi någonstans på Djurgården
Låter bra. Vi ses då!
jido
Aktiv medlem
Fast jag hade tänkt hoppa på bussen på vägen, kommer från Slussen... ja ja, det löser sig väl.
- Yepp. Nyckeln till framgång heter 0703-986547 ... Vi får hålla kontakten så löser det sig.
Nu är det läggdags!