Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Statusfält i Photoshop CS2
- Trådstartare Sahlberg
- Start datum
lastrand
Avslutat medlemskap
Hämtat från IDG:s forum:
"SVAR: Ingen status bar i Photoshop CS 2
Har efter mkt om och med och via ett email till adobes support löst problemet med statusbaren. Den finns under info paletten, där visas verktygens olika egenskaper.
Tänkte om någon annan får samma problem så har jag nu svaret!"
Hjälper det?
"SVAR: Ingen status bar i Photoshop CS 2
Har efter mkt om och med och via ett email till adobes support löst problemet med statusbaren. Den finns under info paletten, där visas verktygens olika egenskaper.
Tänkte om någon annan får samma problem så har jag nu svaret!"
Hjälper det?
Simeon O
Aktiv medlem
fiend skrev:
Vilken palett syftar du på?
Och jag tror inte att de 2 sista tipsen hjälpte mig =/
Iaf så förstår jag inte hur dem ska användas för att få min status-pryl längst där nere i Photoshop.. som jag alltid haft tidigare.
Mvh Fredrik
Syftar på verktygspaletten. I det ena läget jag nämner försvinner en del information, däribland statusfältet.
Sahlberg
Aktiv medlem
Det första tipset syftar på det statusfält som finns längst ner i varje öppnad bild. (Tack för hjälpen Leif förresten)
Jag saknar dock statusfältet som fanns längst ner i huvudfönstret. Enligt Adobes supportforum så finns inte den i CS2 på samma sätt som i CS och tidigare versioner. Men jag tror dom syftar på något annat för jag har haft det statusfältet framme tills jag råkade halka över tangentbordet med en massa oavsiktliga kortkommandon som resultat :/
Jag saknar dock statusfältet som fanns längst ner i huvudfönstret. Enligt Adobes supportforum så finns inte den i CS2 på samma sätt som i CS och tidigare versioner. Men jag tror dom syftar på något annat för jag har haft det statusfältet framme tills jag råkade halka över tangentbordet med en massa oavsiktliga kortkommandon som resultat :/