ANNONS
Annons

Statuera ut exempel, citaträtt

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag har inte fördjupat mig i diskussionen men blir förbannad när jag får upp länk två (vadå inte ha något viktigt i webbläsaren). Jag kom inte ur sidan och fick lov att starta om min dator. Vad är det här för ofog?

Förresten: vad gagnar det din sak att den här människan skulle klicka på länken? Och vad är vitsen med att andra, ej inblandade, ska ha besvär av sidan? Barnsligheter.

http://www.fotosidan.se/forum/showpost.php?p=1450129&postcount=12
Ber om ursäkt för det barnsliga tilltaget.

Citatet saknar källhänvisning, oavsett om hänvisningen leder till min pseudonym eller till mig personligen. Dessutom får den mig som upphovsman att hamna i dålig dager om nu inte pedofili ses som något positivt.

Jag skulle som sagt tålt leken om hon enbart hållit sig till bloggandet och inte försökt få mig arbetslös genom att lobba hos myndigheter.

Jag förstår hur du ser på saken och håller med till viss del.

Däremot skulle säkert en och annan tycka illa om att du drar en hejdlös liknelse om pedofili som social/religös/kulturell företeelse för att argumentera mot omskärelse. Den friheten vill du antagligen ha. Du missbedömde helt enkelt din publik och insåg inte att att någon skulle läsa din text som något annat än satir.Min åsikt bygger på min bedömning om du har någon reell möjlighet att klaga och få rätt, vilket jag inte bedömer att du har.

Jag förstår hur du ser på saken och håller med till viss del.

Däremot skulle säkert en och annan tycka illa om att du drar en hejdlös liknelse om pedofili som social/religös/kulturell företeelse för att argumentera mot omskärelse. Den friheten vill du antagligen ha. Du missbedömde helt enkelt din publik och insåg inte att att någon skulle läsa din text som något annat än satir.Min åsikt bygger på min bedömning om du har någon reell möjlighet att klaga och få rätt, vilket jag inte bedömer att du har.

Ja, skulle varit tusen gånger bättre om mejltrafiken varit offentlig. Tack iaf för svaren allihopa.

Kan du inte publicera mejltrafiken för mailkonversationer som du själv deltagit i? Och det som inkommit till myndigheter ÄR offentligt.

Nej, det går tyvärr inte då min upptäckt av det inte har skett inom lagens ramar. Det skulle kosta mer än det smakar om tillvägagångssättet röjs.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar