Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Stativhjälp, ert korta tycke?

Produkter
(logga in för att koppla)
Magnus och Mikael, jag fick mitt kollinummer idag och hämtade ut mitt kit (055PROB och 488RC2 från Hegethorns) Mitt var lite slitet i kartongen, mitt över skruvdelen för panoringen. Men när jag öppnade den var det bara en liten skråma på den ratten. Synd Magnus att din var helt trasig, de packar sina grejer som bävrar, hälsa dem det från mig med. Mikael, varför hämtade du inte det idag? Jag hämtade utan avi, jag hade kollinummer bara. Avi:n låg hemma när jag kom hem :)
Jag är nöjd med produkten iaf. Kulleden är makalöst stark!!!
Jag köpte ett pol.filter med. Som jag har lekt lite med idag och det funkar ju!!!

Affären, där jag hämtar mina paket, var stängd när jag kom hem. Funderade på att bryta mig in och hämta mitt stativ, men vill inte ha dåligt rykte i trakten. När jag sedan insåg att det var molnigt och ingen måne framme så bestämde jag mig att vänta. Ska bli intressant att se mitt bäverpaket.

Nu har jag pratat med Hegethorns postorderavd. Jag beskrev problemet och hon sa att det inte var några problem att fixa det inträffade.

Hon skulle skicka en ny del på posten idag.

Skönt!

Mitt paket var helt, var ute i morse och provade stativet. Man får lära sig kånkteknik.

Bilagor

• _mg_5427 4.jpg
    _mg_5427 4.jpg
    53.3 KB · Visningar: 163
Den hade aldrig blivit lyckad utan stativet! Eller... 1/400 s borde man klara, men jag hade kameran på stativet, lite gör det nog även då. Ser fram emot kvällsutflykter när slutartiderna börjar närma sig för vad man verkligen behöver stativ. Hurra, inget mer släpande på pallar!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar