Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Stativ.

Produkter
(logga in för att koppla)
bhee skrev:
Inte dummt allls detta,blir ju snart
proffs ja me!!
Är inte bananer väldigt dyra?
Det kan man ju diskutera, men det finns annat som kan vara tänkvärt när man är i bananköpartagen (läs t ex på sydsvenskan.se och på dn.se)h.

Sorry för att jag halkade av ämnet där...

Robins tips med plastpåsen är ju f ö mycket bra. Ska anamma det när jag har skaffat ett nytt stativ som har en sån där bra krok.
 
alcedo [E.F.S] skrev:
Det kan man ju diskutera, men det finns annat som kan vara tänkvärt när man är i bananköpartagen (läs t ex på sydsvenskan.se och på dn.se)h.

Sorry för att jag halkade av ämnet där...

Robins tips med plastpåsen är ju f ö mycket bra. Ska anamma det när jag har skaffat ett nytt stativ som har en sån där bra krok.

Ursäkta mej,jag försökte vara rolig.Jag ska
lyssna på frugan och hennes visdomsord. Min
man har ingen humor,så sannt som hon har sagt.
Jepp bara inse den bistra sanningen,bara att
ta med stativet,en påse bananer och ut i skogen och ösmom fota ömsom slicka såren sniffff!
 
bhee skrev:
Ursäkta mej,jag försökte vara rolig.Jag ska
lyssna på frugan och hennes visdomsord. Min
man har ingen humor,så sannt som hon har sagt.
Jepp bara inse den bistra sanningen,bara att
ta med stativet,en påse bananer och ut i skogen och ösmom fota ömsom slicka såren sniffff!
Du kan hälsa din fru att det finns hopp: jag uppfattade humorn. Jag borde ha infogat en smiley för att belysa det :eek:)

Fråga till Robin: det numret av Kamera&Bild som innehåller stativtestet, vet du när det kommer finnas i handeln? Tänkte lägga en liten notering i kalendern...
 
alcedo [E.F.S] skrev:
Du kan hälsa din fru att det finns hopp: jag uppfattade humorn. Jag borde ha infogat en smiley för att belysa det :eek:)

Fråga till Robin: det numret av Kamera&Bild som innehåller stativtestet, vet du när det kommer finnas i handeln? Tänkte lägga en liten notering i kalendern...

Tror du?Nu blev ja så lycklig att ja slog
till med en premunation på kamera&bild :eek:)
Snart inte stativ lös!
 
alcedo [E.F.S] skrev:
Du kan hälsa din fru att det finns hopp: jag uppfattade humorn. Jag borde ha infogat en smiley för att belysa det :eek:)

Fråga till Robin: det numret av Kamera&Bild som innehåller stativtestet, vet du när det kommer finnas i handeln? Tänkte lägga en liten notering i kalendern...

16 okteber borde den ligga varm och färsk i hyllan hos din lokala blasknasare.
 
Då kommer min 3 bening på måndag,och
den kan inte åka med på vår resa.När
jag sett vad frugan ska ha med sej,så
får jag nöja med en enbening.Några
tipps på sådan?Letar efter en som ca
185cm & inte för kostsam.
Mvh
Martin
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.