Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
St-e3 Radiofunktion?
- Trådstartare Igel
- Start datum
MrDip
Aktiv medlem
Hej.
Jag har idag en St-e2. Med den löser jag en Ex 580 II. Utomhus så saknar jag räckvidd mm från sändaren. Nästan hopplöst.
Fungerar radiofunktionen mot min blixt på en st-e3? Så man kan köra som inomhus med tvåan, fast ute?
Tacksam för proffsiga svar som vanligt
580n fungerar endast med IR, du behöver nya 600EX-RT om du vill köra radio.
abbebus
Aktiv medlem
Hej.
Jag har idag en St-e2. Med den löser jag en Ex 580 II. Utomhus så saknar jag räckvidd mm från sändaren. Nästan hopplöst.
Fungerar radiofunktionen mot min blixt på en st-e3? Så man kan köra som inomhus med tvåan, fast ute?
Tacksam för proffsiga svar som vanligt
Nej, tyvärr. ST-E3 funkar bara med nya Speedlite 600-blixten.
Har själv den kombinationen och är supernöjd. Har inte klickat en enda gång. Nytt menysystem gör dem dessutom mycket lättare att använda än föregångarna.
apersson850
Aktiv medlem
ST-E3 fungerar inte med radio med Speedlite 600 EX, som det finns risk att tolka inlägget ovan, utan enbart med Speedlite 600 EX-RT.
Eftersom båda modellerna existerar gäller det att vara noga här. Radiofunktionen är den enda som skiljer dem åt.
Eftersom båda modellerna existerar gäller det att vara noga här. Radiofunktionen är den enda som skiljer dem åt.