** Idag gör vi arbeten på vårt system, kortare störningar och nedtid kan förekomma. **
Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Större väska/ryggsäck

Produkter
(logga in för att koppla)
j3n5 skrev:
Om du ska ha sladdar o minneskortsläsare med, ska du inte ha en datarygga då??

Har redan en laptoprygga, men där har jag endast datorn och sånt krafs. Om jag åker någonstans vill jag dock ha minneskortsläsare så jag kan tanka över via mejl tex från utlandet eller liknande.

Vill inte ha kombinerad laptopväska/fotoväska!

// Jocke

har du kollat in DaKine's sequencerygga?
har för mig att fotosidan gjorde reklam för den förra året eller likn. grymt skön rygga att bära + bra med plats. fick ner alla minoltagrejerna, weathermaticen, digitalaren, laptoppen, filter, filmer o.. you name it.

fett bra värra

snysop skrev:
Skumgummi-problemet gjorde så att jag avstår från att bygga. Jag hade ju tänkt att förvara prylarna i den 24x7. Hur gör du?

Det är ju ett problem med skummgummi. Men det verkar som den grå skummplasten är mindre farlig. Jag har även fundrat på att skära ut bita av ett liggunderlag för att skapa mellanväggar i ryggsäcken.

Hur som hellst kommer jag inte förvara kamera och optik i väskan 24x7.

Läs http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&threadid=10673&perpage=15&pagenumber=1.
Där står det lite om skummgummiproblemet.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar