Advertisement
Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Störande fil.

Produkter
(logga in för att koppla)

Thordan

Aktiv medlem
Hej alla, jag har Photoshop Elements 6 som på Vista ger en popupruta om en saknad fil i tid och otid. Det jag nu undrar är om det problemet försvinner om jag skaffar en nyare Photoshop Elements?

Har du provat att installera om programmet?

Att det saknas en fil beror nog mer på att något hänt med din dator, än att det är en viss version av programmet ...

Störande fil

Jag har sett när jag Googlat att det är mycket vanligt att "apdproxy.exe" problemet dyker upp och av många uppfattas som ett virus eller trojanhot. Jag har däremot inte hittat någon fungerande lösning på problemet och Adobe verkar inte skicka ut några uppdateringar till sina mjukvaror. Jo programmet är ominstallerat ett antal gånger.

vad heter filen som saknas, finns den på datorn? Vad är hela felmeddelandet? Jag är ganska säker på att det går att lösa utan

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar