Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Stänga av digital zoom i kompaktkameror?
- Trådstartare Snuskfia
- Start datum
pelle-81
Avslutat medlemskap
Jag har inflikat med frågan i tidigare köptrådar men fick aldrig något svar mer än att digital zoom är möjligt att stänga av på systemkameror. Min fråga är om den digitala zoomen går att stänga av även på kompaktkameror?
Vad har du för kamera?
Borde väl rimligen stå i manualen förövrigt , (om du har någon)?
pelle-81
Avslutat medlemskap
Zooommm
Nu har jag tittat på manualen på internet, om det är en A540 du har? Man kan stänga av och på digitala Zoomen!
Mvh/ Pelle B
Jag har inflikat med frågan i tidigare köptrådar men fick aldrig något svar mer än att digital zoom är möjligt att stänga av på systemkameror. Min fråga är om den digitala zoomen går att stänga av även på kompaktkameror?
Nu har jag tittat på manualen på internet, om det är en A540 du har? Man kan stänga av och på digitala Zoomen!
Mvh/ Pelle B
Snuskfia
Avslutat medlemskap
Beror väl på vad det är för modell, men alla kompakter jag har kommit i kontakt med har haft den möjligheten
Jaha, då bör alla kompaktkameror i prisklassen jag tittar på ha den möjligheten (3000-5000 kr).
Snuskfia
Avslutat medlemskap
Vad har du för kamera?
Borde väl rimligen stå i manualen förövrigt , (om du har någon)?
Mvh/ Pelle B
Tack! Jag syftade egentligen på LX3 och liknande modeller. Där ser man, jag har inte läst min nuvarande kameras manual tillräckligt noga.
fotoolsson
Aktiv medlem
haha e de sant?