Annons

Ständig träff plats?

Produkter
(logga in för att koppla)

Lars-Åke

Aktiv medlem
Jag kunnde tyvärr inte närvara vid fototräffen
nu i lördags i Stockholm. Men jag tycker att det var en bra idé så pass bra att jag föreslår att
vi borde Ha en tid och plats då vi kan träffas regelbundet.

Varför inte säga den första lördagen varje månad kl 11:57 vid trappan på sergelstorg, då kan dom som vill och har lust dyka upp där...
ingen föranmälan bara komma som man är ,väl där så kan man bestämma om man vill ta en fika eller gå en fotorunda m m..


/Lars-Åke
 
Njae, vid trappan på götaplatsen i Gbg låter bättre. :)
Bra idé dock. Sådant kan ju anordnas på fler platser.
 
Bra idé L-Å.

Kunde tyvärr inte vara med heller, min gamla mormor hade blivit lite ledsen om jag missat hennes 75års dag.. Hehe... Men du får min röst, första Lördagen i månaden 11:45, sergeltrappan.

Kännetecken, kamera på magen, förvirrat utseende och glatt humör.
 
Eftersom Örebro var (är?) sveriges demografiska mittpunkt så träffas vi vid pumpen på våghustorget
11.45 första lördagen i varje månad.
 
Götaplatsen skulle vara perfekt. Det borde ju finnas göteborgare nog här på sidan för att det skulle funka.
 
låter bra Lars, men jag skulle nog hellre ha tiden 14.00.

förstår inte vad alla göteborgare gör i denna tråd;-)
 
14:00 plattan..

Tjaa, ett tema vore ju rätt kul..
3/8 är nästa och första tillfället för träff i stockholm, Det vore kanske roligt att andra städer träffas samtidigt på sitt håll med samma tema, så kan vi jämföra sedan?!

Någon som har förslag på teman?
 
Kim, javisst. Gatubilder låter bra eftersom vi är mitt inne i stan..

Hur är det med resten av "barnaskaran" Hur många kan komma 14:00 3/8 Sergelstorg, och ta lite gatubilder?
 
om det är några som vill..så är en fototräff redan denna lördag (20/7) kanon för min del :)

mvh/Kim
 
Ja men då säger vi väl det ...
Första lördagen varje månad träffas vi kl 14:00
Och för Stockholmarnas del blir det vid trappan på sergelstorg Ska vi säga den lilla trappan vid "talarstolen" . lättare att hitta varandra där eller vad säger ni andra??
 
Jättebra iniativ att träffas en gång i månaden men tyvärr kan jag inte denna gång :-(
ska på semester till en solarieholme i grekland, jag vill ej avboka resan för husfridens skull hemma :) väl mött nästa gång som jag ser fram emot
 
Jag tycker med att det är en bra idé att men träffar sig regelbundet en gång per månad.

Det vad Kim sa låter bra! Vill också gärna att vi träffas redan nu den 20:e för dem som har tid.

Mer folk som är intresserat att vi träffas redan nu på lördag kl.14:00?

Hälsningar
Steffen
 
Perfekt! Som Kim redan har sagt.
Har just gjort klart allt så att jag kan på lördag. :)

Hoppas med att det blir flera än "bara" 3.

Hälsningar
Steffen
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.