Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Stämmer Pixass???

Produkter
(logga in för att koppla)

Rena

Aktiv medlem
Har beställt från TD men det tar 3-4 veckor innan de har 350D på lager. Ser nu att Pixass har "Sofort Lieferbar" på både kameran och batterigreppet.

Så till frågan, brukar deras lagerstatus stämma?
 
Hej Fredrik,

Jag föreslår att du ringer till dem och frågar. Det måste vara det enklaste sättet att få direkt svar på din undran.

Lycka till med köpet.

Fredrik

(Köpte själv en 350D för några veckor sedan och tycker att det är en bra kamera)
 
Jag beställde min 350D på Pixxass den 30 maj. Det stod "sofort lieferbar". Jag hörde inte av dem om leveranstid när det gått några dagar så jag skrev och frågade om de skickat och om jag kunde få DHL tracking nummret. Svaret kom efter några timmar (en fredag) att de väntade hem leverans och skulle skicka på kommande måndag 6 juni. Under fredagen kom så ett mejl igen och då hade de fått sin leverans och skulle skicka omedelbart. Det visade sig att de skickad via posten där jag fick hämta ut paketet torsdagen 9 juni. Det gick alltså bra. Men jag fick stöta på för att få informationen.
/Lasse
 
Ändrade min beställning hos TD eftersom dom hade 3-4 veckors leveranstid, minst på 350D.

Beställde istället från pixass. Det står att dom skall ha skickat status till mig på email, men jag har fortfarande inte fått nått.

Väntar till imorgon och ser!
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.