Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Speedlight sb 600

Produkter
(logga in för att koppla)

Hedsves

Medlem
Någon som har en svensk manual för denna blixt, och ännu bättre om jag kan få eller köpa den. Jag vet att den går att ladda ner och läsa via nätet, men det är inte det optimala för min del. Tacksam för svar .

Jag har en manual till SB600 liggande här. Min blixt ramlade i golvet och tvärdog så jag har liten nytta av manualen.
Har lagt den i ett kuvert och skickar den till dig.
MVH

Senast ändrad:
Jag har en manual till SB600 liggande här. Min blixt ramlade i golvet och tvärdog så jag har liten nytta av manualen.
Har lagt den i ett kuvert och skickar den till dig.
MVH
Hej.
Min SB600 rasade också i golvet och dog. Orsaken var att batterierna slog ut kontakterna så det inte blev någon kontakt. Lite tillbakabändande fixade problemet. Som ett litet tips bara.
Med vänlig hälsning
.................
Enrake

Jodå, det var lätt att leta reda på :)
Brevet ligger i postlådan sedan länge tillbaka! Slit den med hälsan!

Hej.
Min SB600 rasade också i golvet och dog. Orsaken var att batterierna slog ut kontakterna så det inte blev någon kontakt. Lite tillbakabändande fixade problemet. Som ett litet tips bara.
Med vänlig hälsning
.................
Enrake

Jag har bänt och bockat och micklat med batterikontakterna men ingenting har hjälpt.
Hittar inga bra skruvar att öppna apparaten heller. Om någon är bra på att skruva sönder den går det bra att höra av sig!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar