Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sorteringsfel

Produkter
(logga in för att koppla)

jkene

Aktiv medlem
Jag har ett privat bokmärke som visar alla mina bilder sorterade på antal kommentarer (fallande). Alla bilder jag har tankat upp från och med den 18:e November hamnar sist i den listan oavsett hur många kommentarer dom har.

Detta fel uppstår även om jag kör en ny sökning med samma parametrar.

Antal kommentarer

Vet inte om detta direkt hör hemma i just denna tråd, men jag tar upp det ändå.

När jag tittar på flera av mina bilder och de antal kommentarer som just den bilden fått, så stämmer inte siffrorna. Vid sökningar av olika slag faller bilder bort pga att rätt antal kommentarer inte finns angivna, vilket är mycket irriterande!

Det här gäller förstås inte bara mina bilder, utan verkar vara rätt vanligt förekommande. Differansen på angivet antal och verkligt antal kommentarer är ibland rejält stor.

Går det att fixa till detta fel?

/Nonno

När jag söker på mina egna bilder, sorterade efter antal kommentarer, fallande... så stämmer det, tycker jag.
Men är jag sorterar på antal kommentarer, stigande, blir det helt fel.

Undrar varför?

/Catarina

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto