Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sortera kameraväskan?

Produkter
(logga in för att koppla)

jnse

Aktiv medlem
Hejsan!

En funktion som jag saknar är att kunna sortera prylarna man har i sin kameraväska..
Som det är nu så hamnar dom i den ordningen man lägger in dom, jag skulle vilja kunna sortera dom, typ så man har kamerorna efter varandra, objektiven efter varandra osv.

Jag med! Grymt irriterande då man köper något nytt eller säljer något gammalt och vill ha ordning och reda på grejorna.

Ingen annan som har blivit irriterad på att allt är huller om buller i sin kameraväska?

pola skrev:
håller med!
det borde åtminstånde vara i alfabetisk ordning...

För det blir ju jättebra (inte engelsk BH)

B&W (Filter)
Crumpler (Väska)
Fuji (Film)
Hoya (Filter)
Ilford (Film)
Kodak (Film)
Lowpro (Väska)
Manfrotto (Stativ)
Nikkor (Optik)
Nikon (Kamera)
Sigma (Optik)

Eller kanske inte.
Man borde kanske ges samma möjligheter att sortera i fotoväskan som i albumen?

Eller så borde väskan automatiskt sorteras efter vad det är för nåt man lägger in..

ex. kameror hamnar alltid först i listan, sen kommer objektiven efter varandra, filter, osv osv..

Har ju tagit bort massor ur väskan nu men nån gång raderade jag allt för att sedan lägga in det i den ordning jag ville igen. Den metoden funkar och är egentligen inte så himla tidskrävande heller. Fast det är klart, enklare varianter kanske inte är ett dumt förslag ändå.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar