Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sony A700 Beg pris

Produkter
(logga in för att koppla)

KjellSn

Aktiv medlem
Hej!
Vad kan man ta för ett Sony A700 + batterigrepp+ handgrepp 6960 exponeringar!
4 st minneskort följer med. 1st 16Gb 2 st 4 Gb 1 st 1 gb.

Kjellsn

Hej!
Vad kan man ta för ett Sony A700 + batterigrepp+ handgrepp 6960 exponeringar!
4 st minneskort följer med. 1st 16Gb 2 st 4 Gb 1 st 1 gb.

Kjellsn

Hej.
Sålde min a700 i fint skick för ett år sedan för 2500:- det var billigt men de som försökte få över 3000 blev inte av med sina.

Så idag med original batterigrepp och extrabatteri samt lite lullull max 3000:- om du har väldig tur, men nedåt 2500 efter prut om du vill bli av med den rimligt snabbt. Är det inte original VG så får du dra av några hundra till.

Mycket rapp och fin kamera med klasskedande sökare för kaffepengar.

Vh
Tobbe

Hej.
Sålde min a700 i fint skick för ett år sedan för 2500:- det var billigt men de som försökte få över 3000 blev inte av med sina.

Så idag med original batterigrepp och extrabatteri samt lite lullull max 3000:- om du har väldig tur, men nedåt 2500 efter prut om du vill bli av med den rimligt snabbt. Är det inte original VG så får du dra av några hundra till.

Mycket rapp och fin kamera med klasskedande sökare för kaffepengar.

Vh
Tobbe

Hej! Tack för svaret! Det är original BG! Jag har satt ut 2900:- så jag får se om det nappar någon!
Jag har köpt en A77 nu men A 700:an är en jättefin kamera!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar