Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Sony över axeln
- Trådstartare Ljusdans
- Start datum
afe
Aktiv medlem
Dagens skörd med A6000:
.
.
Bilagor
GunnarW
Aktiv medlem
Fredrik O.
Aktiv medlem
Dags att slänga ut julen. Så skönt. Sony A7ii med ett Minolta 85mm 1.4.
Bilagor
js1
Aktiv medlem
afe
Aktiv medlem
Uppsala idag:
.
.
Bilagor
Bertil Norberg
Aktiv medlem
Sony A77 II nytt Sigma 35 1,4
Testar min nya leksak, Sigma 35. Trivs bra med denna på min kamera. Promenader på Kungsholmen före och efter snöfallet.
Testar min nya leksak, Sigma 35. Trivs bra med denna på min kamera. Promenader på Kungsholmen före och efter snöfallet.
Bilagor
Bellis
Aktiv medlem
Fick hem mitt nya kamerahus igår A77 II, har inga egna objektiv än, lånar av min syster som hade "över", så jag hinner spara ihop pengar och/eller hålla utkik på tradera och ebay efter fynd.
Provade den lite igår kväll, kopplade upp till wi-fit och appen. Sedan smög jag ut i köket där min tonårsdotter satt, lade kameran på bordet, gömde mig i hallen och sa: titta, min nya kamera! och tog kort med appen när hon tittade upp. Inget fancy kort, jag vet, men ovanligt att lyckas fånga tonåringarna mina med så oförställda miner (tonårssonen går inte fota alls).
Provade den lite igår kväll, kopplade upp till wi-fit och appen. Sedan smög jag ut i köket där min tonårsdotter satt, lade kameran på bordet, gömde mig i hallen och sa: titta, min nya kamera! och tog kort med appen när hon tittade upp. Inget fancy kort, jag vet, men ovanligt att lyckas fånga tonåringarna mina med så oförställda miner (tonårssonen går inte fota alls).
Bilagor
freddan_6
Aktiv medlem
Fick hem mitt nya kamerahus igår A77 II, har inga egna objektiv än, lånar av min syster som hade "över", så jag hinner spara ihop pengar och/eller hålla utkik på tradera och ebay efter fynd.
När du köper objektiv, så kolla dyxum.com ifall de är har fått bra betyg. Betgen är ibland lite orättvisa, och avspeglar lite lyckan av att ha köpt nytt objektiv. T.ex. kitobjektivet 18-55/3.5-5.6 SAM har fått dåligt betyg men är (ganska) skarpt även fullt öppet. Just nu finns det 3-4 bra objektiv på tradera, Tamron, Minolta och Sigma.
Bellis
Aktiv medlem
Ah tack! tar gärna emot tips på objektiv som ligger ute, kanske på pm, vill inte fylla fototråd med OtNär du köper objektiv, så kolla dyxum.com ifall de är har fått bra betyg. Betgen är ibland lite orättvisa, och avspeglar lite lyckan av att ha köpt nytt objektiv. T.ex. kitobjektivet 18-55/3.5-5.6 SAM har fått dåligt betyg men är (ganska) skarpt även fullt öppet. Just nu finns det 3-4 bra objektiv på tradera, Tamron, Minolta och Sigma.
freddan_6
Aktiv medlem
För liten ryggsäck (Sony A77/Sigma 10-20/4-5.6)
Vattentornet i Lund (Sony A77/Dörr 8/3.5)
Turning Torso i Malmö (Sony A77/Sony AF DT 18-135/3.5-5.6 SAM)
Vattentornet i Lund (Sony A77/Dörr 8/3.5)
Turning Torso i Malmö (Sony A77/Sony AF DT 18-135/3.5-5.6 SAM)
Bilagor
Znutt
Aktiv medlem
Några blider från gårdagens "road trip" i West Virginiadå jag hade en dag över
SONY Nex-7 med cz 24/1.8. JPG ur kameran bara croppade i Office2010 ?
Charlston Capitol WV,USA
Goldtown (inget guld där)
Lämnad på bryggan..... Råkade nog töra något djur i dess lunch......
Herz bil uthyrning i WV.......
SONY Nex-7 med cz 24/1.8. JPG ur kameran bara croppade i Office2010 ?
Charlston Capitol WV,USA
Goldtown (inget guld där)
Lämnad på bryggan..... Råkade nog töra något djur i dess lunch......
Herz bil uthyrning i WV.......
Bilagor