Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Sony över axeln
- Trådstartare Ljusdans
- Start datum
freddan_6
Aktiv medlem
Blandade ihop mina bilder, iso4000 skall det vara!
mvh jensa
Avsaknaden av brus ser väldigt mycket bättre ut i högiso än min A77. Fin morgonbild.
jeens
Aktiv medlem
Avsaknaden av brus ser väldigt mycket bättre ut i högiso än min A77. Fin morgonbild.
Tackar! Jodå jag håller med om att bruset är snällare på mk2 än på ettan som jag hade förut. Bilden är tagen på kvällen vid 2230 tiden (finsk tid) om jag minns rätt.
mvh jens
Monografen
Aktiv medlem
Håkan Bråkan
Aktiv medlem
SandmanNet
Aktiv medlem
Fredrik O.
Aktiv medlem
Fredrik O.
Aktiv medlem
Sony a55 med Minolta 35-105 på Västerbron i förmiddags.
Väldigt fint med dimman vid Västerbron. Ger en skön blå stämning.
Fredrik O.
Aktiv medlem
Nu när man ändå är i gång så kan jag ju lägga upp några bilder på temat dimma som jag tog för ett par dagar sedan efter det regnat. Inget speciellt men ändå. Dessa är tagna med Olympus OM 135mm f3.5 på en Sony A7.
Bilagor
Bertil Norberg
Aktiv medlem
Sony A77 II
Jag är alltjämt inne i processen att testa gränserna med min nya leksak. Besökte idag konstutställningen "FÄRGFABRIKEN" i Beckers gamla lokaler på Lövholmen-
Mycket sparsamt med ljus, varför bilderna togs med ISO 3200, bl 2,8, och långsam slutartid.
Jag är väldigt nöjd med hur kameran jobbar i svår belysning. !!!
Jag är alltjämt inne i processen att testa gränserna med min nya leksak. Besökte idag konstutställningen "FÄRGFABRIKEN" i Beckers gamla lokaler på Lövholmen-
Mycket sparsamt med ljus, varför bilderna togs med ISO 3200, bl 2,8, och långsam slutartid.
Jag är väldigt nöjd med hur kameran jobbar i svår belysning. !!!
Bilagor
Bertil Norberg
Aktiv medlem
Sony A77 II
Som liten bodde familjen på Söder nära Långholmen..Högalids Folkskola var där jag formades. Bor nu på Kungsholmen, men sätter mig gärna på cykeln och drar en repa med kameran i alla sorters väder tillbaka till min barndoms lekplats. Koloniträdgården bakom fängelset är en pärla.
Lite nostalgibilder med min härliga A77 II. Idag var det DT 16-50, som jobbade på kameran.
// Bertil
Som liten bodde familjen på Söder nära Långholmen..Högalids Folkskola var där jag formades. Bor nu på Kungsholmen, men sätter mig gärna på cykeln och drar en repa med kameran i alla sorters väder tillbaka till min barndoms lekplats. Koloniträdgården bakom fängelset är en pärla.
Lite nostalgibilder med min härliga A77 II. Idag var det DT 16-50, som jobbade på kameran.
// Bertil
Bilagor