Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Snygga mobilkamerabilder på webben

Produkter
(logga in för att koppla)

perstromgren

Aktiv medlem
Jag har sett en länk till ett album med riktigt snygga bilder, tagna med mobilkamera. Jag tror att jag fick länktipset här på FS, men när jag försökte leta i forumet nyss, så hittade jag inte länken.

Kan någon hjälpa mig till något album på webben med snygga mobilkamerabilder?

Per.

Jag tycker många av bilderna är bra. Jag har länge själv tänkt försöka få till vettiga bilder från min telefon men det har inte blivit av än. Det här är helt klart inspirerande.

Det är alltid lockande att försöka få till bra bilder med egentligen dålig teknik - man kan fråga sig varför, men det är roligt att göra något bra av något dåligt antar jag... Det finns ett Noki N95 forum på flickr där det finns en del riktigt riktigt bra bilder tagna av människor med tallang, tur och nyfikenhet - sådan är alltid roligt !!

w610i

Jag har lyckats få två bra bilder med min W610i

ligger på min bilddagbok nånstans... *letar*

Cykeldäck (redigerad i kameran) http://tinyurl.com/qhtquw

Hittar inte det andra just nu... Postar här när jag hittar.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar