PutteMacGuff
Aktiv medlem
Tack!National Geographic må vara snygga och jag hade en sådan men jag blev helt galen på den så jag sålde den till slut till en sjöman som bara älskade modellen (?!?!) så han visste vad han köpte. Grejerna ligger ganska oskyddade inuti eftersom inredningen är mindre än minimum och går inte att ändra, remmarna för att öppna och stänga locket kräver nästan tre händer, bärremmen är obekväm, den har inga fötter och är inte vattentät så den suger upp skit och vatten som en svamp när man ställer den på marken, och det värsta var att den inte kunde stå av sig själv - trillade hela tiden när man ställde den på marken. Här har form gått helt från funktion vilket är synd för jag ville verkligen gilla den. Jag sydde om och till en del på den för att få den stabilare och säkrare men lock-bataljerna fick mig att ge upp. Funktionellt funkar en plastkasse från ICA lika bra.
https://www.fotosidan.se/prylar/axelvaskor/national-geographic-ng-2475-medium-shoulder_14182
Mitt råd i sammanhanget är att titta och känna på väskor på riktigt.
Ska nog akta mig för den, och givetvis kommer jag inte att handla något innan jag själv klämt på den